sony dvd plus rw leeg na opnames

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • marin
    • Jul 2009
    • 2

sony dvd plus rw leeg na opnames

sony handycam 106e, ik film de hele dag, en kan zien wat ik film
    elke dag , bijv 8 filmpjes, een dag later staat in mijn venster 1-1 en kan cd niet meer gebruiken.
    Alle dvd,s 5 stuks, 2 uur film kan ik niks mee.
    wie weet wat er aan de hand is.?
  • DJ_matthias
    • Jun 2005
    • 620

probeer eens een dvd min rw?
    we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
    Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

Of gewoon DVD+R of -R maar geen RW.
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3148

Is het geen multitracksessie en dat de camera automatisch een nieuwe sessie aanmaakt?
        Als je de disc vervolgens in de computer laad, is dan nog alle ruimte vrij?

Waarschijnlijk staat er in de handleiding ook iets over de schijfjes die je het beste kan gebruiken en (als je inderdaad RW wilt gebruiken) welke instellingen erbij horen.

Comment

• marin
          • Jul 2009
          • 2

dvd leeg

het frustreerende is, dat ik s,avonds nog film, en het op mijn venster kan kijken hoe leuk het was.Wat ik gefilmd heb, lijkt wel een dag later gewist.Op de pc is 1,36 gb beschikbaar terwijl er niemand iets gewist heb.Op de handycam wil ie alles formateren.Maar ik weet zeker dat er nog beelden opstaan, of de dvd wist na een dag of wat alles zelf.

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3148

Als er op de pc nog 1,36GB beschikbaar is, moet de overige ca. 3,2GB toch video bevatten?
            Kortom: het staat op de disc, maar de camera en computer pakken automatisch de laatste (lege) sessie van de schijf. Ik neem aan dat er bij de camera wat computersoftware is meegeleverd die je kan helpen de oudere sessies te openen.
            Nogmaals: RTFM!

Comment

• laserguy
              • Jun 2003
              • 2755

Neen toch niet. Die camera-DVD'tjes zijn 8 cm of zo en bevatten 1.4 Gb...
              Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• deurklink

Originally posted by laserguy
                Neen toch niet. Die camera-DVD'tjes zijn 8 cm of zo en bevatten 1.4 Gb...

Afsluiten ofwel "finalizing" je dvd een goed idee?

Comment

• CoenCo
                  • Feb 2005
                  • 230

Finalize de DVD. Zie handleiding: http://pdf.crse.com/manuals/2319497111.pdf Pagina 44

Comment

Working...