problemen met mijn showtec multidim MK2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • guusboelie
    • Jul 2009
    • 1

problemen met mijn showtec multidim MK2

hallo,

ik heb nog geen half jaar geleden een setje par 56 met een dimmerpack aangeschaft.
    nou was ik aan het draaien en viel mijn set ineens uit. ik eerst kijken of alle stekkers nog goed zaten enzo maar alles zat goed.

weet iemand hoe dit zou kunnen komen en hoe ik het kan oplossen. het gaat om een showtec multidim mk2.
    ik hoor graag van jullie.

guus
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Originally posted by guusboelie
    hallo,

ik heb nog geen half jaar geleden een setje par 56 met een dimmerpack aangeschaft.
    nou was ik aan het draaien en viel mijn set ineens uit. ik eerst kijken of alle stekkers nog goed zaten enzo maar alles zat goed.

weet iemand hoe dit zou kunnen komen en hoe ik het kan oplossen. het gaat om een showtec multidim mk2.

guus
    Zekering misschien?
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Stoney3K
      • Sep 2007
      • 1399

Als alles in een keer uitviel (incl display) -> hoofdzekering bij de stroomkabel doorgeklapt.

Doet het display het nog wel, maar knippert er geen DMX-lampje, dan kan er iets met de DMX-kabel mis zijn, anders kan het nog zijn dat de 4 zekeringen van de lampen gesprongen zijn. Maar er moet iets heel geks gebeurd zijn willen alle 4 de zekeringen er gelijk uitgaan.
      First make it work, then make it look pretty!

Comment

• partydrivein
        • Jul 2008
        • 389

Originally posted by Stoney3K
        Maar er moet iets heel geks gebeurd zijn willen alle 4 de zekeringen er gelijk uitgaan.
        Het blijft showtec he
        deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

Comment

• dj-wojcik
          • Jul 2008
          • 911

Originally posted by guusboelie
          hallo,

guus
          En als je hem nu aansluit. Doet hij het dan nog steeds niet? Het kan inderdaad zijn dat je de zeker er uit hebt geknalt. Je had zeker ook niet gebruikt gemaakt van een apparte groep voor licht. Het kan natuurlijk ook zijn dat de zekering van de dimmerpack kaduuk is.

je hebt wel een beetje beknopte informatie gegeven. Misshien handig om wat meer informatie tegeven over wat je geprobeerd hebt en wat het probleem nu op dit moment is en wat er gebeurd als je hem aanzet. Zo uit de tekst kan ik alleen op maken dat je gedraaid hebt en dat hij uitviel en dat je verder niks meer ondernomen hebt. Ook niet meer tijdens thuiskomst?
          [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
          [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• fresarco
            • Jan 2010
            • 1

multidimm mk2

ik heb een vraag ..ik heb een showtech 24 en daaraan gekoppeld een multidimm mk2 .
            op de multidim heb ik 2 lichtslangen aangesloten .
            is het mogelijk om de lichtslangen apart te dimmen en ze niet mee te laten lopen in een chase met bijvoorbeeld de aux functie?

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5946

Pak even de handleiding erbij van je lichtsturing, daar staat in hoe je een chase maakt, in de handleiding van de multidim staat vermeld hoe je deze op 4 apart aan te sturen dimmerkanalen instelt.
              Wat je zelf op kunt zoeken in de handleiding is slechts zeer zelden een forum-discussie waard!
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...