DAP set Beginner help

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • xSan
    • Jun 2009
    • 2

@ beckers & pyro... t hangt ook maar weer af van de plaatsing van de speakers he... staan ze op de grond,,, en word het geluid afgedempt door de mensen massa, of staan ze op statieven, en blazen ze over iedereen heen,,, das een heeel groot verschil.

Comment

• Beckers Entertainment
      • Dec 2008
      • 650

Dat hangt inderdaad af van de plaatsing, maar 75 man haal je absoluut niet.
      Kijkend naar je budget raad ik je eens aan om te kijken na een leuk setje van dB technologies. De nieuwe reeks is uit/komt binnenkort uit dus de kans is groot dat ze de oude reeks wat afgeprijsd hebben.

Groeten Jasper
      Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• xSan
        • Jun 2009
        • 2

hoe word er gedacht over het merk Skytec? ik zat te denken aan deze serie : SkyTronic product: HEAVY DUTY DISCO/PA LUIDSPREKERBOX

en dan het zwaarste model.

Comment

• laptop
          • Jan 2009
          • 187

Originally posted by xSan
          hoe word er gedacht over het merk Skytec?
          als je de search functie had gebruikt had je er genoeg over kunnen vinden, want 9van de 10 hebben er wel problemen mee.

@Pyro-Brad, Met ts word topicstarter bedoel dus jij. En zoals Beckers al even noemde db technologies of HK audio, die hebben leuke setjes voor jouw doeleinde.

mvg

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

Goed, een onderwerp moet iets bespreken wat nog niet besproken wordt....zoek aub even en stel je vervolgvragen in de reeds lopende onderwerpen.

De vraag: :'Is set X geschikt"

Die vraag is niet te beantwoorden, wel kunnen mensen hun ervaringen over een set vermelden.

Dus: zoekfunctie, lezen, waar nodig een vervolgvraag.
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...