Hallo,
Ik heb misschien een heel domme vraag. Ik heb laast een keer mogen werken met een Midas Verona (voor mij een hele ervaring
) maar nu vroeg ik mij wat af: De groupen op de verona zijn stereo (tenzij je dat anders instelt) maar als ik nou op een group die stereo is iets insert dan moet dat signaal toch naar een mono signaal worden gemixed? Of zie ik nu iets over het hoofd?
Nu de volgende vraag: als dit dan zo is, hou kan ik dan bijvoorbeeld een effect die ik op de toetsensectie (in dit geval waren dat 3 keyboards, vandaar de groep) wil zetten, moet ik dan een groep als mono gebruiken voor recht en weer een andere als mono en die voor links en dan op die twee groepen inserten?
Alvast bedankt!
Ik heb misschien een heel domme vraag. Ik heb laast een keer mogen werken met een Midas Verona (voor mij een hele ervaring
) maar nu vroeg ik mij wat af: De groupen op de verona zijn stereo (tenzij je dat anders instelt) maar als ik nou op een group die stereo is iets insert dan moet dat signaal toch naar een mono signaal worden gemixed? Of zie ik nu iets over het hoofd?Nu de volgende vraag: als dit dan zo is, hou kan ik dan bijvoorbeeld een effect die ik op de toetsensectie (in dit geval waren dat 3 keyboards, vandaar de groep) wil zetten, moet ik dan een groep als mono gebruiken voor recht en weer een andere als mono en die voor links en dan op die twee groepen inserten?
Alvast bedankt!

Comment