Geluidsversterking op beurs

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stoney3K
    • Sep 2007
    • 1399

Je zei dat het om een school gaat.

Mocht dat het Pleincollege Eckart zijn, neem dan even contact op met Big Bang op dit forum. Hij kent de locatie goed, en misschien dat hij je verder van advies kan voorzien.

Verder is wat meer details over de locatie misschien handig om wat dingen concreet te krijgen. Het aantal mensen, hoogte/breedte van de gangen, stroomverdeling, enz.

Ik zit zelf ook in de regio Eindhoven, en ik wil best meedenken, maar ik ga niet schaamteloos reclame maken en wil ook best een andere leverancier aanbevelen als ik zelf de spullen niet kan leveren. Succes!
    First make it work, then make it look pretty!

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Originally posted by ajdeboer
      Een makkelijker oplossing vind je denk ik niet. X-act op statiefje, signaal erin en 220 erin. Klaar!
      Het geluid van een X-act is zeker voor spraak aangenaam. Verder klinkt muziek ook niet slecht (laatst een miniconcertje mee gedaan). Voor het doel is de X-act ideaal!

Succes ermee!
      Dat de X-act best lekker zal klinken neem ik direct van je aan.
      Maar het probleem van de X-act is dat de worp absoluut te weinig zal zijn waardoor je er heel veel nodig zult hebben.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• SoundOfSilence
        • Mar 2007
        • 766

Originally posted by MusicXtra
        Dat de X-act best lekker zal klinken neem ik direct van je aan.
        Maar het probleem van de X-act is dat de worp absoluut te weinig zal zijn waardoor je er heel veel nodig zult hebben.
        Vergeet de kosten niet... een X-act huren is nie goedkoop en een bestelbus vol voor een beurs al helemaal niet.

Leuk om met een merk/type aan te komen, maar bij de plaatselijke verhuurboer vragen wat ie heeft liggen loont in dit geval zeker (sowieso heeft lang niet elke X-act eigenaar de beugels om hem op statief te zetten)
        It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• ajdeboer
          • Feb 2009
          • 198

Originally posted by SoundOfSilence
          (sowieso heeft lang niet elke X-act eigenaar de beugels om hem op statief te zetten)
          Die heb je niet nodig om een X-act op een statiefje te zetten... Er zit een flens in de onderkant. Misschien bedoel je de beugel om hem op een muur/plafond te bevestigen?

Inderdaad bij de lokale PA-boer vragen wat hij heeft liggen is wel handig. Maar ik weet dat een X-act voor het doel een prima luidspreker is, vandaar

Comment

• Mark Rozendal
            • Apr 2009
            • 12

Originally posted by Stoney3K
            Je zei dat het om een school gaat.

Mocht dat het Pleincollege Eckart zijn, neem dan even contact op met Big Bang op dit forum. Hij kent de locatie goed, en misschien dat hij je verder van advies kan voorzien.

Verder is wat meer details over de locatie misschien handig om wat dingen concreet te krijgen. Het aantal mensen, hoogte/breedte van de gangen, stroomverdeling, enz.

Ik zit zelf ook in de regio Eindhoven, en ik wil best meedenken, maar ik ga niet schaamteloos reclame maken en wil ook best een andere leverancier aanbevelen als ik zelf de spullen niet kan leveren. Succes!

Hoi

zinvolle vragen, dat besef ik me, maar ik ken zelf ook de antwoorden nog niet op die vragen.

Ik heb inmiddels wel een plattegrond en vanavond overleg met de organisator. Eerst de wensen maar eens goed helder krijgen, daarna een bezoek aan de lokale audio leverancier.

Mark

Comment

Working...