Behringer mx 3282 - en hoe er mee te werken?!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • psl
    • Apr 2009
    • 5

Behringer mx 3282 - en hoe er mee te werken?!

hallo
    ik heb een beringer mx 3282 en zoek iemand die mij wat meer uitleg kan geven van al die knopjes evn ook wat ik er mee kan doen dus in een woord zoek ik iemand die mij wat kan leren over geluidstecniek
    en werken met een meng tafel
    met vriendelijke groeten
    psl
  • dj-wojcik
    • Jul 2008
    • 911

Originally posted by psl
    hallo
    ik heb een beringer mx 3282 en zoek iemand die mij wat meer uitleg kan geven van al die knopjes evn ook wat ik er mee kan doen dus in een woord zoek ik iemand die mij wat kan leren over geluidstecniek
    en werken met een meng tafel
    met vriendelijke groeten
    psl
    Sorry wat moet je met een behringer ms 3282 als je nog nooit achter een tafel hebt gestaan? Niet dat het veel voorsteld. Maar als eerste tafel om te leren is het wel geschikt. Kun je te minste een keer met je hoofd er op slaan als je het echt niet meer weet.

Verder raad ik je aan om wat site's door te lezen. Want het is niet zo dat wij je hier alles gaan en kunnen leren.

Een van de site's waar je eens moet kijken is Popschool Maastricht: de virtuele muziekschool

veel suc-6
    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

Wat men ook zegt over Behringer: hun handleidingen zijn echt wel duidelijk en goed geïllustreerd. De functie van elk knopje staat er heus wel degelijk in uitgelegd. Hop aan de slag en lezen dus!!
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• cowbeast
        • Jul 2004
        • 109

Ik heb onlangs leren werken met de DX3282 op zich nog een goeie tafel. Eens je het principe snapt is het allemaal logisch.
        Ik heb de handleiding eens aandachtig door genomen en daarna aan de slag gegaan.
        De handleiding is via de website in het Nederlands te verkrijgen. Perfect dus!

één tip: Zorg dat je tafel op een stabiele elekriciteits lijn zit. Of nooit het stopconact uittrekken voor je de tafel zelf hebt afgesloten! Doe je zit niet dan heb je echt problemen voor! Ik heb er ervaring mee, en tijdens een show is dat niet echt prettig!
        Tijdig opslaan is de boodschap!

Comment

• Whitefarmer
          • Oct 2003
          • 1244

Let op, het gaat om een MX, geen DX (MX is een analoge tafel)

Verder, niet om af te zeiken, maar:
          ik heb een F-16, kan iemand me uitleggen waar alle knopjes voor zijn en me een beetje leren vliegen.....

Waar wil je de tafel (24 mono + 4 stereo, met 8 subgroepen en 6 of 8 auxen) voor gaan gebruiken, wat ken je al en wat heb je nog meer??

Ik gebruik de tafel in een vaste opstelling in de oefenruimte van een 'vast' bandje voor de repetities.

Zou je ook je leeftijd in je profiel in willen vullen??
          Groeten John
          ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
          Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• cowbeast
            • Jul 2004
            • 109

mijn excuses! Dat veranderd de zaak natuurlijk!
            Ik stel voor dat je eens op je gemak de volgende website doorneemt. Daar staat de basis mooi uitgelegd. Zo raak je beetje thuis in de wereld en begrijp je ook alle termen!
            Popschool Maastricht: Homepage
            Veel succes!

Comment

Working...