welke versterkers voor Behringer 1800X subwoofer en 1520 fullrange?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jeroen01
    • Jan 2006
    • 45

welke versterkers voor Behringer 1800X subwoofer en 1520 fullrange?

hee allemaal,

Welke behringer versterker kan ik het beste gebruiken in combinatie met de volgende speakerset:

4x behringer 1800X PRO (subwoofer)
    4x behringer 1520 PRO (fullrange)

speakers:
    BEHRINGER: B1520-PRO

versterkers:
    BEHRINGER: Power Amplifiers

alvast bedankt voor jullie advies!

Jeroen
    Last edited by moderator; 31-05-09, 20:17.
  • Toan_08

Ik heb zelf 2x de b1800x, en ik heb er 2x Crown XTI 1000 gebrugt erop. gaat waanzinnig goed, drukt aardig door (ben nog steets verbaasd hoe hard ze kunnen voor die prijs).

Comment

• jeroen01
      • Jan 2006
      • 45

Originally posted by Toan_08
      Ik heb zelf 2x de b1800x, en ik heb er 2x Crown XTI 1000 gebrugt erop. gaat waanzinnig goed, drukt aardig door (ben nog steets verbaasd hoe hard ze kunnen voor die prijs).
      @Toan_08: Hoe heb je dat dan aangesloten, dus die B1800X op de subs? En het is misschien een beetje dom maar wat is bruggen? Misschien wil je even op een rijtje zetten hoe je deze set hebt aangesloten?

Dank je!

Comment

• djspeakertje
        • Oct 2008
        • 1912

Bruggen (bridge) is het vermogen van 2 kanalen samenvoegen in een andere impendantie (hoger: 2*500watt@4ohm=1*1000watt@8ohm), je houd dan nog 1 mono kanaal over, met het samengevoegde vermogen. De b1800x is de naam van een subwoofer van behringer. Ts heeft per sub een gebrugde versterker (in plaats van 1 hele zware die stereo draait).

Daan
        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

Working...