Heey, even een vraagje!
Aangezien ik helemaal niets van boxen, versterkers etc. af weet heb ik de volgende vraag:
Ik ga in de zomer naar terschelling en daar wil ik natuurlijk een lekkere bass, maar ook gewoon goed geluid rond de tent hebben
Nou is mijn vraag...
Wat zou ik moeten aanschaffen, ik had al eens op conrad.nl gekeken, waar ik de volgende box vond : raveland powerbox xcv 1200, zwart (best. nr, 302594-89) Het lijkt mij (als leek) een leuk boxje, maar is het wel iets? Zo ja, wat zou ik er nog bij moeten kopen zodat hij aangesloten kan worden op een mp3 en dat alles ook nog normaal werkt?
alvast bedankt!
jeffrey
Aangezien ik helemaal niets van boxen, versterkers etc. af weet heb ik de volgende vraag:
Ik ga in de zomer naar terschelling en daar wil ik natuurlijk een lekkere bass, maar ook gewoon goed geluid rond de tent hebben
Nou is mijn vraag... Wat zou ik moeten aanschaffen, ik had al eens op conrad.nl gekeken, waar ik de volgende box vond : raveland powerbox xcv 1200, zwart (best. nr, 302594-89) Het lijkt mij (als leek) een leuk boxje, maar is het wel iets? Zo ja, wat zou ik er nog bij moeten kopen zodat hij aangesloten kan worden op een mp3 en dat alles ook nog normaal werkt?
alvast bedankt!
jeffrey

Comment