RMS

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stijn Vanstiphout
    • Oct 2000
    • 1160

Ik zei bepaalde modellen, Sansui maakt ook "Pioneer HiFi prul", maar ook uiterst degelijke producten.

mvg,

Stijn Vanstiphout,
    SVD, Klank & Licht & LVL Audio-Visueel
    België

Stijn.Vanstiphout@pandora.be ook op MSN

Stijn Vanstiphout,
    LVL Multimedia
    België

Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

Comment

• Stijn Vanstiphout
      • Oct 2000
      • 1160

Bose en Sansui ? Sansui raadt zelfs Bose aan... Bose is wel een grote naam in de hifi-wereld. net zoals B&O, B&W, Tannoy,...

mvg,

Stijn Vanstiphout,
      België

Stijn Vanstiphout,
      LVL Multimedia
      België

Comment

• kees
        • Mar 2001
        • 46

khad eigenlijk geen zin om hier nog op te reageren maar goed...

Bose is en blijft KUT.

Als iemand zegt dat ie die melkpakjes bijvoorbeeld mooi vind en gewoon achtergrond muziek aanheeft in huis ok, maar niet beweren dat dat mooi klinkt en al helemaal niet voor het geld.

Dat geld ook voor al die zogenaamde PA rommel. 8 breedbandluidsprekertjes in een kassie en met een eq (zogenaamde superprocessor van bose) hoog en laag opkrikken. Klinkt voor geen meter, je hoort niets anders dan faseverschillen, grote excursie van de speakers en dat met een beetje ramelig hoog.

Technisch is het nog geen 10de waard van de nieuwprijs.

Het enige waar ze wel goed in zijn is kijken wat de vrouwen mooi vinden, dat maken en er mooie reclamecampagnes op los laten (zgn testen in bladen wat gewoon advertenties zijn etc. )

Comment

• Stijn Vanstiphout
          • Oct 2000
          • 1160

Wat heb jij thuis hangen kees ?

mvg,

Stijn Vanstiphout,
          België

Stijn Vanstiphout,
          LVL Multimedia
          België

Comment

• Daan Hoffmans
            • Aug 2000
            • 1225

Moet eerlijk zeggen dat dat soort dingen me niets boeien Stijn......
            Ik vind *** helemaal kut, maar dat wil niet zeggen dat ik iets beters heb staan.
            Ik heb namelijk oude afgeragde Phillips speakers, die geen drol waard zijn. Maar dat betekend toch niet dat iemand geen oordeel kan hebben over andere merken?
            Als ik het verhaal van Kees lees, zie ik daar goede argumenten in terug. Faseverschillen, overexcursie, enz. enz....
            Sommige mensen zien het meteen als een personlijke aanval als er negatief over "hun" merk gesproken wort, lijkt me nergens voor nodig. Sterker nog, in dat geval kan onze Moderator maar beter één groot hangslot op dit hele forum gooien, anders heeft iedereen binnen de kortste keren ruzie.

M'n baas heeft EAW olé olé!
            <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• Arie de W
              • Oct 2001
              • 176

Nou ik hier ook een bose dobly suround set hangen nou het geluid is uitmuntend kijk je moet die set wel met een goede versterker aansturen je kan die set niet met alle surround versterkers aansturen.
              Hoe dat komt weet ik ook niet maar het klinkt zo zuiver en hele diepe bassen gewoon super.

Arie
              Arie

Comment

Working...