Hk Lucas speakers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speedy
    • Nov 2008
    • 41

Hk Lucas speakers

HALLO ALLEMAAL
    IK HEB EEN VRAAGJE OVER HET VOLGENDE
    IK HEB EEN SET GEZIEN HET IS - HK Lucas actieve geluids set,

De subwoofer is 300 watt RMS en de satalite speakers zijn 150 watt RMS per stuk.

Dit is echt een top set!! Een ongelofelijk goed geluid voor zo'n compacte geluids set.
    Ik heb deze set altijd gebruikt voor feestjes of presentatie's tot 100 man.

Ik vond het altijd een erg fijn set om mee te nemen omdat hij zo compact is en licht weegt.
    Idiaal voor de mobiele DJ!

NU MIJN VRAAG
    IK HEB NU SPEAKERS ACTIEVE 15 INCH SKYTEC 400 WATT 800 WATT
    KAN HET ZIJN DAT IN DE SET VAN HK MEER POWER EN EEN BETER GELUID ZIT ALS IN MIJN SKYTEC SPEAKERS [ IK WEET DAT SKYTEC NIET ECHT GOED IS ]
    EN KAN JE INDERDAAD MET DE HK SET 100 MAN AAN [ HET SETJE LIJKT MIJ ZO KLEIN ]
    VOLGENS MIJ OOK NIET Z,N MOOI GEZICHT DIE KLEINE TOPS OP EEN WIND UP STATIEF.
    HOOP DAT IEMAND MIJ IETS MEER KAN VERTELLEN OVER DE HK SET
    IKZELF HEB ER EERLIJK GEZEGD NIET ZO VEEL VERSTAND VAN
    ALVAST BEDANKT DE GROETJES HANS
    wie een kuil graaft voor een ander [ is niet te lui om te werken ]
  • Stoney3K
    • Sep 2007
    • 1399

Hallo Hans,

Wees allereerst een beetje zuinig met de CAPS LOCK-toets. Mensen kunnen het als enigszins opdringerig en schreeuwen opvatten.

HK Audio is in een heel ander kwaliteits- en marktsegment dan SkyTec te vinden. De vermogens die HK specificeert zijn dan ook gemeten, waar dat bij SkyTec nogal eens "overdreven" kan worden.

150 watt RMS op sat en 300W op sub moet met de eigenschappen van HK speakers (met name de gevoeligheid en max. SPL) meer dan genoeg zijn voor toepassingen van 100 man, eventueel wat meer. Ik weet niet welke L.U.C.A.S. serie je bedoelt (er zijn er meer) maar de setjes geven een aardige partij geluid voor de kleine toppen. Dat je ze er nu niet zo mooi uit vindt zien op een wind-up statiefje, tja. Kleinere statieven kopen kan natuurlijk altijd. Overigens zijn de sets vanwege hun compactheid ook ideaal voor presentaties.
    First make it work, then make it look pretty!

Comment

• speedy
      • Nov 2008
      • 41

hoi
      sorry was vergeten de capslock uit te zetten zodoende.
      allereerst bedankt voor het reageren op mijn bericht
      ik dacht dat het de HK lucas -elias serie was
      op internet kan ik bijna niet niks vinden over deze serie [ ook niet op de site van HK ]
      mischien een iets oudere serie van HK ?
      groetjes hans

Comment

• theo
        • Nov 2001
        • 503

hallo hans,
        die hk lucas best wel lekker setje, topjes basje past bij elkaar 100 man moet wel lukken.
        Geen vergelijk met de skytech.
        gr.

Comment

• sis
          • Jul 2003
          • 3305

Originally posted by speedy
          hoi
          sorry was vergeten de capslock uit te zetten zodoende.
          allereerst bedankt voor het reageren op mijn bericht
          ik dacht dat het de HK lucas -elias serie was
          op internet kan ik bijna niet niks vinden over deze serie [ ook niet op de site van HK ]
          mischien een iets oudere serie van HK ?
          groetjes hans
          Jawel hoor, 1 minuutje op site van HK en kijk wat ik vond ( onder support downloads )
          Als ik mij niet vergis het 1ste of tweede actief systeempje van de lucas serie ?

Graag gedaan .
          sis
          Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• speedy
            • Nov 2008
            • 41

hoi sis
            bedankt voor de link naar de site
            ga even kijken of ik het setje kan vinden
            groetjes hans

Comment

• sis
              • Jul 2003
              • 3305

Nou , ik denk dat je niet meer moet kijken, ik heb het voor U al gevonden, staat op de link : lucas 600
              sis

Comment

• 4AC
                • Nov 2007
                • 1791

Originally posted by speedy
                HALLO ALLEMAAL
                IK HEB EEN VRAAGJE OVER HET VOLGENDE
                IK HEB EEN SET GEZIEN HET IS - HK Lucas actieve geluids set,

De subwoofer is 300 watt RMS en de satalite speakers zijn 150 watt RMS per stuk.

Dit is echt een top set!! Een ongelofelijk goed geluid voor zo'n compacte geluids set.
                Ik heb deze set altijd gebruikt voor feestjes of presentatie's tot 100 man.

Ik vond het altijd een erg fijn set om mee te nemen omdat hij zo compact is en licht weegt.
                Idiaal voor de mobiele DJ!

NU MIJN VRAAG
                IK HEB NU SPEAKERS ACTIEVE 15 INCH SKYTEC 400 WATT 800 WATT
                KAN HET ZIJN DAT IN DE SET VAN HK MEER POWER EN EEN BETER GELUID ZIT ALS IN MIJN SKYTEC SPEAKERS [ IK WEET DAT SKYTEC NIET ECHT GOED IS ]
                EN KAN JE INDERDAAD MET DE HK SET 100 MAN AAN [ HET SETJE LIJKT MIJ ZO KLEIN ]
                VOLGENS MIJ OOK NIET Z,N MOOI GEZICHT DIE KLEINE TOPS OP EEN WIND UP STATIEF.
                HOOP DAT IEMAND MIJ IETS MEER KAN VERTELLEN OVER DE HK SET
                IKZELF HEB ER EERLIJK GEZEGD NIET ZO VEEL VERSTAND VAN
                ALVAST BEDANKT DE GROETJES HANS
                Je zegt eerst het volgende: "Dit is echt een top set!! Een ongelofelijk goed geluid voor zo'n compacte geluids set. Ik heb deze set altijd gebruikt voor feestjes of presentatie's tot 100 man. Ik vond het altijd een erg fijn set om mee te nemen omdat hij zo compact is en licht weegt.
                Idiaal voor de mobiele DJ! "

Vervolgens vraag je dit: "EN KAN JE INDERDAAD MET DE HK SET 100 MAN AAN [ HET SETJE LIJKT MIJ ZO KLEIN ] VOLGENS MIJ OOK NIET Z,N MOOI GEZICHT DIE KLEINE TOPS OP EEN WIND UP STATIEF. HOOP DAT IEMAND MIJ IETS MEER KAN VERTELLEN OVER DE HK SET IKZELF HEB ER EERLIJK GEZEGD NIET ZO VEEL VERSTAND VAN"

Ik niet snappen dit! (...)
                Of lees ik nou iets verkeerd?

Mvg,

Teun

Ps. Lees dit ook even door: http://www.licht-geluid.nl/forum/ove...schreifen.html
                uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• sis
                  • Jul 2003
                  • 3305

Ook al opgemerkt, verhaal klopt niet helemaal ?
                  sis

Comment

• Stoney3K
                    • Sep 2007
                    • 1399

Originally posted by 4AC
                    Je zegt eerst het volgende: "Dit is echt een top set!! Een ongelofelijk goed geluid voor zo'n compacte geluids set. Ik heb deze set altijd gebruikt voor feestjes of presentatie's tot 100 man. Ik vond het altijd een erg fijn set om mee te nemen omdat hij zo compact is en licht weegt.
                    Idiaal voor de mobiele DJ! "
                    Mij lijkt het alsof hij dit uit een of andere Marktplaats-advertentie gecopy-paste heeft. Ook gezien het gebruik van alleen hoofdletters in de rest van zijn tekst.
                    First make it work, then make it look pretty!

Comment

• speedy
                      • Nov 2008
                      • 41

hoi mensen
                      bedankt voor het reageren
                      dit is inderdaad een copy van een advertentie uit marktplaats
                      sorry dat ik dit niet heb vermeld
                      zodoende mijn vraag of het wel z,n goed setje is ik heb er geen ervaring mee ook niet of het een set is die al een aantal jaren oud is zodoende mijn vragen [ anders kan ik mischien beter nieuw kopen ]vraagprijs voor deze actieve set is 650,-euro
                      hoop dat jullie weten of dit een redelijke prijs is voor dit setje en of de set ook aankan wat er staat?
                      ik zelf had iets van het merk dap of JBL willen kopen [ nieuw ] maar zag dit setje van HK staan zodoende
                      groetjes hans
                      Last edited by speedy; 12-04-09, 00:25.

Comment

• @lex
                        • Jul 2006
                        • 1086

Beste Speedy,

Zoals je inmiddels gemerkt hebt, lopen er hier geen domme jongens rond. Stel voortaan je vraag zo dat jij het antwoord krijgt dat je verwacht. Gebruik op een forum als hier nooit de mening van een ander als de jouwe. Je zult deze mening (zeker als newbie) namelijk nooit kunnen consolideren. Stel je op als iemand die oprecht geinteresseerd is en wees niet bang domme vragen te stellen (die bestaan namelijk niet). Leer zoeken op het forum en met google en lees andere topics zodat je weet hoe je een zinnig topic start met een duidelijke vraagstelling.

Veel plezier!

@lex
                        Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• sis
                          • Jul 2003
                          • 3305

Als het inderdaad de lucas 600 is , zoals ik al aangaf in de pdf ( en daar lijkt het wel op ) zou ik geen 100 man aandurven .
                          Wel voor spraak en zacht tot middelmatig geluidsniveau.
                          Meer moet je er niet van verwachten .
                          sis

Comment

• speedy
                            • Nov 2008
                            • 41

hoi sis
                            bedankt voor je advies [ natuurlijk ook de andere mensen bedankt]
                            denk dat ik nog even wacht en iets koop waar ik gelijk een tijd mee vooruit kan zal wel iets meer geld kosten maar dan heb je er ook een lange tijd plezier van
                            heb al het een en ander op de site gelezen over speakers en weet al iets meer
                            mocht ik nog ergens vragen over hebben hoop ik dat ik nog een beroep op jullie mag doen
                            alvast bedankt de groetjes hans

Comment

Working...