Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
RaimonR.. ge moet nie zo luister naar die gastjs hier.. hun denken allemaal aan topkwaliteit die wij niet kunnen betalen. En je kan makkelijk voor 2000,- een set kopen voor 150 man !! 2de hands kan je kijken.. met 1kW geluid moet al zat zijn, dan heb je niet zo hard geluid dat je elkaar in de gehele zaal niet kan verstaan ook niet als je schreeuwt maar zeker zat om beetje met geluid te vollen.. Zelf heb ik voor 1100,- 800 W geluid gekocht, haal er ook zeker de 125 man mee.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
[ Greetz Drazz ]
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
A signature is to promote yourself, not to put a stupid line as this one.
He Drazz..... volgens mij zeg je nu niet veel anders dan al die andere gastjes hier. 2e hands dus.
Wat 1000W voor 150 man betreft? Tis maar welke eisen je stelt, maar wij nemen in zo'n geval zeker 2 kW mee, en dan wel kastjes van kwaliteit, dus met hoger rendement.
M'n baas heeft EAW olé olé!
<center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>
tja, als je niet genoeg verdient om goeie troep te kopen, moet je het gaan huren. Houd je dan nog te weinig over, ben je verkeerd bezig........
Opmerking van Jeroen is een goeie.
M'n baas heeft EAW olé olé!
<center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>
waarom is iemand een marktverzieker als diegene voor zun plezier draait? ik draai omdat ik ut leuk vin..niet omdat ik er zoveel mogelijk geld mee wil verdienen..
komt dus niet echt professioneel over, die 75 piek...
Een non-professional koopt ook on-professionele shit, dus dat klopt dan in ieder geval wel bij hem...
Comment