2 monitoren

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • degrotepeter
    • Apr 2008
    • 58

2 monitoren

Heey :P Ik weet echt helemaal niks van beeld, maar het lijkt mij wel handig als ik 2 monitoren kan neerzetten op mijn kamer want we hebben er toch nog een staan op zolder.
    Zodat ik met cubase in dualscreen kan.

Maar moet ik nog wat hebben naast nog een monitor om in dual screen te gaan?

O, of kan ik misschien op marktplaats gewoon een cheap ass videokaartje kopen die der in douwen en daar de 2e monitor opdoen?
    Last edited by degrotepeter; 29-03-09, 19:46.
    [CENTER]music is my life...
    [/CENTER]
    [CENTER]even after...
    [/CENTER]
  • Beckers Entertainment
    • Dec 2008
    • 650

Een videokaart die dit ondersteund.
    Een andere tip die ik je geef is te letten op de formaten en de randen. Dikke randen tussen de beelden is vrij irritant. Bovendien is het lastig als het programma in een ander beeld groter is dan in een ander.
    Vraag me alleen af wat dit te maken heeft met Licht en Geluid, buiten het feit dat je hem met Cubase wilt gebruiken.
    Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• degrotepeter
      • Apr 2008
      • 58

Originally posted by Beckers Entertainment
      Een videokaart die dit ondersteund.
      Een andere tip die ik je geef is te letten op de formaten en de randen. Dikke randen tussen de beelden is vrij irritant. Bovendien is het lastig als het programma in een ander beeld groter is dan in een ander.
      Vraag me alleen af wat dit te maken heeft met Licht en Geluid, buiten het feit dat je hem met Cubase wilt gebruiken.
      Ok ja heb je misschien wel een beetje gelijk hebben :P ga maar is navraag doen op een computer forum
      [CENTER]music is my life...
      [/CENTER]
      [CENTER]even after...
      [/CENTER]

Comment

• sis
        • Jul 2003
        • 3305

Misschien moet je hier eens inloggen op het forum
        Homerecording.be
        sis
        Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

Working...