Skytronic mini dmx moving head, doen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ-Michel
    • Feb 2009
    • 8

Skytronic mini dmx moving head, doen?

Ik voor op mijn kamer 2 movings heads aanschaffen. Ik was dus aan het rond kijken op internet en ik vond deze moving head van skytronic:

SkyTronic product: MINI DMX MOVING HEAD

Ik was dus ook verder bij skytronic aan het kijken voor aansturings apparatuur en ik vond dit aansturings apparaat:

SkyTronic product: 16-KANAALS DMX CONTROLLER

Past dit goed bij elkaar? Zou je mij dit aan raden? Het is alleen maar voor op mijn kamer dus niet om feestjes mee te gaan houden.

Ik heb ook de showtex minimax 250 gezien. Welke zou je me aanraden:
    Skytronic Mini DMX MovingHead of de Showtex Minimax 250?

groeten,
    Michel
    Last edited by DJ-Michel; 15-03-09, 15:49.
  • Lighting
    • Sep 2004
    • 209

Originally posted by DJ-Michel
    Ik voor op mijn kamer 2 movings heads aanschaffen. Ik was dus aan het rond kijken op internet en ik vond deze moving head van skytronic:

SkyTronic product: MINI DMX MOVING HEAD

Ik was dus ook verder bij skytronic aan het kijken voor aansturings apparatuur en ik vond dit aansturings apparaat:

SkyTronic product: 16-KANAALS DMX CONTROLLER

Past dit goed bij elkaar? Zou je mij dit aan raden? Het is alleen maar voor op mijn kamer dus niet om feestjes mee te gaan houden.

groeten,
    Michel
    Als je een eerlijk antwoord wil geen van beide...
    Ik zou een kijken naar een robe of een martin die minimac is best te doen..

lighting
    LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• JeroenVDV
      • Mar 2004
      • 963

Originally posted by Lighting
      Als je een eerlijk antwoord wil geen van beide...
      Ik zou een kijken naar een robe of een martin die minimac is best te doen..

lighting
      MiniMac is brak, beroerd qua onderhoud, slechte warmte-afvoer, gobo/kleur-wielen die snel calibratie kwijtraken, ik kan nog wel een tijdje doorgaan met nadelen noemen.

Heeft ook geen zin, want iemand die wat bewegende koppen op zijn kamer wil heeft niets in het segment Martin/Robe te zoeken..
      Creating shows beyond Imagination

Comment

• 4uss
        • Aug 2005
        • 578

Originally posted by DJ-Michel
        Als ik moest kiezen tussen SkyTronic of Showtec zou ik toch voor de laatste gaan. Ik heb ooit een keer een setje drummicrofoons gehad van SkyTronic, dat was wel heel hard huilen; vrij logisch als je kijkt wat het kost, maar je wilt wel dat het nog eventjes mee gaat, hoe je het ook gebruikt. Om even deze site trouw te blijven, we hebben het dan over dit product: Showtec MiniMax 250 ELC 24v/250w - J&H Licht en Geluid
        Voor het geld is ShowTec meestal niet heel slecht, en zeker voor op een kamer thuis is het leuk spul.
        SkyTec/SkyTronic is echt voornamelijk rommel (gezien bij de Kijkshop ).

Dat DMX-Controllertje ken ik niet, maar let op dat je ook niet al te ernstige rommel koopt, dan heb je misschien nog meer aan een gratis softwarepakket op je PC in combinatie met een Enttec Open DMX USB | Dongle | Freeware - J&H Licht en Geluid, dan kun je alle kanten nog op.

Comment

• Lighting
          • Sep 2004
          • 209

Heeft ook geen zin, want iemand die wat bewegende koppen op zijn kamer wil heeft niets in het segment Martin/Robe te zoeken..[/QUOTE]

Ik geloof dat mijn post begon met als ik eerlijk moet zijn.......

Daarnaast een klus gedraait waar 12 mini maccen in de zaal stonden/hingen (o.a.) en in de 2.5 uur die de presentatie duurde geen enkel probleem ondervonden .....wat de tech moet doen om de koppen aan de gang te houden kan ik niet beoordelen.

Lighting
          LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• JeroenVDV
            • Mar 2004
            • 963

Originally posted by Lighting
            Daarnaast een klus gedraait waar 12 mini maccen in de zaal stonden/hingen (o.a.) en in de 2.5 uur die de presentatie duurde geen enkel probleem ondervonden .....wat de tech moet doen om de koppen aan de gang te houden kan ik niet beoordelen.
            Ik heb een setje van die koppen gehad in het verleden en was over bovengenoemde punten niet te spreken..
            Creating shows beyond Imagination

Comment

• Lighting
              • Sep 2004
              • 209

Originally posted by JeroenVDV
              Ik heb een setje van die koppen gehad in het verleden en was over bovengenoemde punten niet te spreken..
              Dan heb je veel meer ervaring met deze lampen als ik..........toen ik ze onder de knoppen had werkten ze na behoren (de verwachtingen waren ook niet hoog gespannen zeg maar)

Lighting

Comment

Working...