Stroomverbindingen dimpack

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • WFF
    • Jan 2009
    • 21

Stroomverbindingen dimpack

Installation instructions staan op Behringer site

Simpele vraag, wordt dit dimpack (behringer LD6230) verondersteld op 400V te werken?

Dat zou dus willen zeggen dat ik de inkomende fase draden naar de vrije L1,L2,L3 breng?
    Wat vang ik met de neuter aan? Simpelweg opsplitsen..?

Vind het gewoon wat gek dat het dimpack, naar de bar kijkend, zelf geen neuter nodig heeft (en bijgevolg op 400V zou moeten werken).
  • SoundOfSilence
    • Mar 2007
    • 766

Hmmmm...

De mijne heb ik bedraad met L1/L2/L3 naqar de 3 fases, de randaarde daar links naast en de nul (neuter??? wa's da?) op de klemmenstrook van de nul.

Ff tellen... 6 uitgangen, 7 nullen. Da's er dus 1 voor de ingang.

Hij heeft 100% de nul nodig!
    It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• jans
      • Feb 2003
      • 869

Beste WFF,

De klemmenstrook geeft voldoende info over hoe de bedrading aangesloten dient te worden.

Ik wil je dringend aanraden om dergelijke zaken waar je te weinig kennis van hebt uit te laten voeren door een elektrotechnicus.
      Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• WFF
        • Jan 2009
        • 21

Originally posted by jans
        De klemmenstrook geeft voldoende info over hoe de bedrading aangesloten dient te worden.

Ik wil je dringend aanraden om dergelijke zaken waar je te weinig kennis van hebt uit te laten voeren door een elektrotechnicus.
        Dat L1 naar L1, L2 naar L2 en L3 naar L3 moet weet en kan ik heus wel, mijn vraag is wat ik hier met de neuter (nul) moet aanvangen. De klemstrook heeft dan wel 7 N's, maar die zijn aan de achterkant gewoon niet aangesloten (7 N's vrij voor&achter op de klem, geen enkele draad die er langs achter uit gaat naar een ander component).
        Bedraden en aansluiten lukt me heus wel, wil gewoon weten wat ik hier moet aanvangen met mijn neuter (nul).

Comment

• SoundOfSilence
          • Mar 2007
          • 766

Originally posted by WFF
          Dat L1 naar L1, L2 naar L2 en L3 naar L3 moet weet en kan ik heus wel, mijn vraag is wat ik hier met de neuter (nul) moet aanvangen. De klemstrook heeft dan wel 7 N's, maar die zijn aan de achterkant gewoon niet aangesloten (7 N's vrij voor&achter op de klem, geen enkele draad die er langs achter uit gaat naar een ander component).
          Bedraden en aansluiten lukt me heus wel, wil gewoon weten wat ik hier moet aanvangen met mijn neuter (nul).
          De nul wordt in de dimmerpack zowieso gebruikt, dus er moet minstens 1 klem aangesloten zijn. Als je goed kijkt zul je zien dat de klemmen onderling middels een zogenoemde "kam" doorverbonden zijn.

En wat dan nog? Als Behringer de nul niet intern zou gebruiken... ze hebben er een klem voor gemaakt, dus sluit hem lekker aan! (staat ook in de bijgeleverde installatiebeschrijving)
          It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

Working...