Martin scans en par spots op 1 tafel?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • partydrivein
    • Jul 2008
    • 389

sorry foutje, switch 1,2 en 3 = 7
    alleen switch 4 =8
    deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

Comment

• dj-wojcik
      • Jul 2008
      • 911

Originally posted by partydrivein
      sorry foutje, switch 1,2 en 3 = 7
      alleen switch 4 =8
      aha... klopt. Ik nam aan dat het correct was. Want mijn dipswitch calculator zei ook al 4

anders ff een linkje dan maar
      Last edited by dj-wojcik; 25-03-09, 17:10.
      [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
      [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• partydrivein
        • Jul 2008
        • 389

Tja doe altijd aan multi-tasken, was weer eens met teveel dingen tegelijkerdtijd bezig...

Comment

• dj-wojcik
          • Jul 2008
          • 911

Tja doe altijd aan multi-tasken, was weer eens met teveel dingen tegelijkerdtijd bezig...
          Ik denk dat iedereen daar wel eens last van heeft hier op het forum

maar nu weer ontopic..
          lukt het een beetje?
          [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
          [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Stoney3K
            • Sep 2007
            • 1399

Voor een kleine 200 euro meer heb je trouwens de ShowDesigner 512 van Showtec, die kan redelijk veel op het gebied van intelligent licht. De tafel is redelijk nieuw dus ik weet niet of er hier iemand al fatsoenlijk mee gespeeld/gewerkt heeft, is de SD512 een beetje bruikbaar voor parren? (afgezien van 1-2-3-4 chases dus)

Een Scanmaster voor de 218's gecombineerd met een Showmaster 16 of 24 kan in principe ook, hou er rekening mee als je de Scanmaster gebruikt dat je je scans per unit (dus adres 1-17-33-enz...) addresseert en niet per pagina, anders werken de pan en tilt functies niet goed.
            First make it work, then make it look pretty!

Comment

• partydrivein
              • Jul 2008
              • 389

Voor zover ik weet kost de showtec showdesinger 512 wat meer...
              1 keer meegespeeld en vind het een leuk tafeltje, Parren gingen prima had het tafeltje mee met een apre-ski thema op een sweet 16 en dat ging wel lekker.

4x 250 MAC entour
              6x 4 barr |par 56 long| 300 watt

Ging wel lekker veel complimenten gehad, in de budget reeks zeker een tafel die ik wel weer wil gebruiken

Ook heeft hij 2 dmx uitgangen, dit zou betekenen dat je voor je parren er op 1 lijn uit kunt gooien en je scans+ converter op de andere.
              Zo hoef je niet eerst alle parren te doen want aan het einde moet anders natuurlijk de converter.

Comment

• Stoney3K
                • Sep 2007
                • 1399

Ook heeft hij 2 dmx uitgangen, dit zou betekenen dat je voor je parren er op 1 lijn uit kunt gooien en je scans+ converter op de andere.
                Zo hoef je niet eerst alle parren te doen want aan het einde moet anders natuurlijk de converter.
                De Showdesigner 1024 heeft twee uitgangen (voor twee universes van 512 kanalen, hence the name ), ik geloof dat die bij de SD512 er ook op zitten maar maar een enkel universe uitsturen.

Zijn budget was 300 euro, de SD512 heeft een adviesprijs van net onder de 500 euro en het is een tafel waar je best even mee vooruit kan. Dus dan vind ik die 200 euro extra echt geen verkeerde investering. Vooral omdat je met 8 218 scanners toch een aardige partij intelligent licht in handen hebt, zou ik kijken voor een tafel die met name intelligent kan en de parren er gewoon bij kan doen.
                First make it work, then make it look pretty!

Comment

• partydrivein
                  • Jul 2008
                  • 389

Volgens mij de 512 ook, als ik het me goed herinner...
                  Maar wel beide op hetzelfde universe.

Heb er zelf ook een tijdje aan gedacht om dat ding te kopen, maar er kwam een andere leuke aanbieding voorbij

Comment

• Dj Gino V
                    • Feb 2009
                    • 237

hey folks

ik heb net de schowtec showdesigner 512 aangekregen en het lijkt wel een leuke tafel maar heb toch nog een klein probleem

als ik een chase run kan ik de loop snelheid van mijn pars per chase veranderen of op music
                    maar als ik tap fuctie gebruik dan veranderd alleen de snelheid tussen te twee pars en niet alle pars

in de handleiding staad van de all knop indrukken maar deze blijf niet actief en de enige mogenlijkheid die ik zelf heb gevonden is de all ingedrukt houden en de draaiknop speed draaien

of heb ik iets over het hooft gezien
                    en is er ook de mogenlijkheid van de music gevoeliger af te stellen

alvast bedankt
                    mvg Gino

Comment

• keenoncoolstuff
                      • May 2003
                      • 695

*KNIPPERDEKNIP*

Blegh, reageren op een TOPIC VAN EEN JAAR OUD, omdat iemand meent het te moeten openen om een heel andere reden dan de topictitel aangeeft...
                      Last edited by keenoncoolstuff; 04-02-10, 20:39.
                      All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                      If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• Dj Gino V
                        • Feb 2009
                        • 237

misschien wel een jaar geleden maar de gene die hier hebben gediscuseerd
                        hebben wel degenlijk met een showtec showdesigner 512 gewerkt en die wil ik dan ook aanspreken om te vragen mij te helpen met mijn probleem
                        en dat heb ik nu op het moment
                        of moet ik een ander topic open voor wat

mvg

Comment

Working...