beginnende lichtcontroller

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_S_A_M_x
    • Feb 2009
    • 17

beginnende lichtcontroller

hoi,

Ik ben beginner en zoek daarom controller(s) voor m'n licht installatie,
    dit zijn de volgende toestellen die daar moeten worden op aangesloten worden:

-4x Martin Mania SCX600
    -16x Par64
    -2x Martin Atomic 3000
    -anders nog wat randapparatuur (Led spot)

Dit is wel een begin er zou toch nog uitbreiding komen met de tijd.

Ook zou ik willen met software werken(dashlight) en voor daarop zoek ik een controller voor chases te selecteren en mss een paar faders voorzien.

Wie kan mij helpen, als er nog vragen zijn post gerust.
  • Rolandino
    • Mar 2007
    • 1451

Ik zou voor Sunlite gaan. Dit omdat het veel fijner werkt zeker voor een beginner.

De meeste effecten kun je hier vinden en ze zijn gelijk showklaar Hiermee bedoel ik dat als je een SCX600 pagina aanmaakt je alle standaard bewegingen , kleuren, gobo's enz kant en klaar zijn.

Je stelt je scanner in - geef een begin adres, geef het aantal scanners aan en voila de PC maakt een kant en klare pagina aan. klikken en go !

Prijs scheelt niet veel to DASlight : De software die ik gebruik is de Sinlute 512 Basic en kost 400,00 in BTW

MEt 512 kanalen heb je in feite genoeg en met deze setup ( jouw lichtshow ) heb je nog genoeg oveer om in de toekomst uit te breiden.
    EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• DJ_S_A_M_x
      • Feb 2009
      • 17

Originally posted by Rolandino
      Ik zou voor Sunlite gaan. Dit omdat het veel fijner werkt zeker voor een beginner.

De meeste effecten kun je hier vinden en ze zijn gelijk showklaar Hiermee bedoel ik dat als je een SCX600 pagina aanmaakt je alle standaard bewegingen , kleuren, gobo's enz kant en klaar zijn.