Keuze dubbele cd speler

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stkn3
    • Dec 2008
    • 2

Keuze dubbele cd speler

Hallo, ik ben nieuw op dit forum.
    Ik heb al veel rondgelezen en nu overweeg ik het om een nieuwe cd speler aan te kopen, enkel kan ik niet echt het verschil maken of beter gezegd: kiezen tussen de 2spelers :
    Gemini Sound Products en CDN35 DUAL RACKMOUNTABLE CD PLAYER
    Van het merk Gemini heb ik al een goed gevoel over omdat ik daar al producten van heb en er heel tevreden over ben, maar het merk Numark is mij een beetje onbekend.
    Ik ken niet veel van de functies op zo'n cd speler dus deze moet ik nog ondervinden maar welke zouden jullie kiezen?
    Het is voor 70 procent thuisgebruik, om te oefenen en 30 procent op fuifen of trouwfeesten. Heeft de numark betere functies of is dit gewoon beter in cd spelers? Ik ben namelijk een beginnende dj maar wil enigzins toch ook dat deze cd speler lang meegaat ondanks een beetje laag budget.

alvast bedankt
    Last edited by moderator; 27-12-08, 14:42. Reason: Leesbaar gemaakt
  • LJKEVIN
    • Dec 2005
    • 426

ik denk dat het erg aan elkaar gewaagde cd spelers zijn...
    De numark kan 2 loopjes maken, de Gemini 1.
    Verder heeft de numark een techniek waarbij de laser uitgeschakeld wordt indien lang niet gebruikt... maar goed..wat kost een nieuw lasertje nou...

Ik weet niet wat beide apparaten kosten, mijn ervaringen met numark zijn dat je de knoppen vrij stevig moet indrukken(kan ook aan de door mij geteste apparaten liggen, hoeft niet altijd zo te zijn bij Numark)

..gemini ervaringen zijn prima, wel typisch dat ze gekozen hebben voor 2 systeemkabels (verbindingskabels tussen speler en controller) Voordeel, wanneer 1 kabel kapot is, werkt de ander nog...
    Last edited by LJKEVIN; 27-12-08, 19:27.
    Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• stkn3
      • Dec 2008
      • 2

de gemini is 198 en de numark is zo rond de 240.

ik wacht nog even af op andere reacties al die komen. misschien zijn er mensen met specifieke ervaringen.

alvast bedankt voor deze info

Comment

• dj bobo
        • May 2003
        • 155

Ik heb alleen ervaring met de Numark cdn 35. Prima cd speler. Hij is betrouwbaar, heeft een goede anti shock, en een bruikbare loop. Toch heb ik zelf twee jaar geleden voor de cdn 88 gekozen, met name om de reden dat de cdn 88 een 3u control-unit heeft, en dat werkt met beatmixen toch wat lekkerder. Tweedehands is de cdn 88 ongeveer even duur als de cdn 35.

Comment

Working...