laser rgy-el200 kapot

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gyon
    • Dec 2008
    • 16

laser rgy-el200 kapot

hallo

ik heb sinds een maand de laserworld rgy el-200 laser in gebruik alleen sinds een paar dagen doet alleen de rode laser het en de groen laser het niet als ik de laser op dmx aansluit. maar wel vreemd is als ik de laser op automatisch programma zet zonder dmx in en of out in de laser heb zitten dat dan wel de groene laser het doet en uiteraard de rode?
    heeft iemand dit probleem ook gehad en of misschien weet iemand een oplossing
    alvast bedant!
  • laserverhuur.be
    • Dec 2008
    • 2

Originally posted by gyon
    hallo

ik heb sinds een maand de laserworld rgy el-200 laser in gebruik alleen sinds een paar dagen doet alleen de rode laser het en de groen laser het niet als ik de laser op dmx aansluit. maar wel vreemd is als ik de laser op automatisch programma zet zonder dmx in en of out in de laser heb zitten dat dan wel de groene laser het doet en uiteraard de rode?
    heeft iemand dit probleem ook gehad en of misschien weet iemand een oplossing
    alvast bedant!

Ben je zeker dat je dmx kanalan goe staan.
    Want als ik het goe lees dan heb je gaan groene op dmx en wel zonder dmx.
    heb je een dmx-stop aan het einde van je dmx-lijn hangen?

groeten
    Last edited by moderator; 12-12-08, 19:56.

Comment

• gyon
      • Dec 2008
      • 16

Originally posted by laserverhuur.be
      Ben je zeker dat je dmx kanalan goe staan.
      Want als ik het goe lees dan heb je gaan groene op dmx en wel zonder dmx.
      heb je een dmx-stop aan het einde van je dmx-lijn hangen?

groeten
      ja, ik sluit hem als laatste in de rest van de serie lampen aan op de dmx maar als ik hem op automatisch zet en duw de dmx er in dan valt groen weg en blijft rood aan en als ik hem dan op kanaal 1 zet blijft de groen uit en rood doet het wel onder het besturen van de laser
      Last edited by moderator; 12-12-08, 19:56.

Comment

• gyon
        • Dec 2008
        • 16

heb net nogmaals geprobeert en nu als de laser als laatste in de serie lampen staat geeft hij nu een klein beetje groen maar kan 3 keer scherper dus nog niet opgelost

Comment

• steven789
          • Dec 2009
          • 17

ik heb het zelfde probleem, na een maandje heb ik bij de meeste figuren geen/bijna geen groen meer. zowel als ik het met dmx aansluit als in muziek mode. wat mij opvalt is dat bij sommige figuren het groen WEL op vol aan is

ik hoop nu op Garantie tenzei jij ondertussen een oplossing hebt gevonden.

Comment

Working...