Hallo allemaal,
Het voorgaande probleem heb ik opgelost met een split kabeltje.
Nu had ik ook graag geweten als het mogelijk is om je boxen te kunnen beveilingen tegen het stukspelen.
Het zit namelijk zo dat er 2 boxen van 500wrm 4ohm en
2 boxen van 250 RMS 8 ohm zijn.
Deze worden aangesloten op 2 versterkers behringer EP1500
De zware op 1 en de lichte op de andere.
Nu zou ik graag zodanig het signaal afregelen dat ik m'n versterker volledig kan opendraaien en dan de master van het mengpaneel kan gebruiken voor het volume harder en zachter te zetten. Als ik dat op dit moment wil doen zonder een toestel tussen dan ga ik de kleine boxen stuk spelen denk ik.
Daar het de set ook soms verhuurd gaat worden aan leden van onze vereniging is het dus niet echt mogelijk om 1 versterker minder te draaien daar er dan veel kans is op het verwisselen met brokken als gevolg.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ruben
Het voorgaande probleem heb ik opgelost met een split kabeltje.
Nu had ik ook graag geweten als het mogelijk is om je boxen te kunnen beveilingen tegen het stukspelen.
Het zit namelijk zo dat er 2 boxen van 500wrm 4ohm en
2 boxen van 250 RMS 8 ohm zijn.
Deze worden aangesloten op 2 versterkers behringer EP1500
De zware op 1 en de lichte op de andere.
Nu zou ik graag zodanig het signaal afregelen dat ik m'n versterker volledig kan opendraaien en dan de master van het mengpaneel kan gebruiken voor het volume harder en zachter te zetten. Als ik dat op dit moment wil doen zonder een toestel tussen dan ga ik de kleine boxen stuk spelen denk ik.
Daar het de set ook soms verhuurd gaat worden aan leden van onze vereniging is het dus niet echt mogelijk om 1 versterker minder te draaien daar er dan veel kans is op het verwisselen met brokken als gevolg.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ruben

Comment