Probleem P-1500

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jaksev
    • Jul 2007
    • 365

Probleem P-1500

Hallo,

Ik heb al een hele tijd een Omnitronic P-1500, deze gebruiken we niet al te vaak is meer een reserve versterkertje als de crowntjes van een collega verhuurd zijn. Nu heb ik er nog 1 bij besteld, en ik heb hem gewoon aan gezet zonder belasting of input er op, en hij begint te roken en te stinken. Dus ik heb hem open gedraaid, allemaal de vermogens weerstanden zwart, 1 ontploft, vele weerstanden doorgebrand, zo te zien is de ""kortsluiting"(vermoed ik) ontstaan bij 1 van de 3(geloof ik) grote condensators.

Nu is mijn vraag? Heeft iemand al vaker dit probleem gehad? Is dit een fabrieksfout?

Ik heb de versterker inmiddels al opgestuurd, maar ik ben gewoon benieuwt.

Gr. Willem Jakobs
  • Ahmed Al Dayri
    • Oct 2005
    • 354

veel succes met je vervallen garantie...

Bij het openen van je versterker heb je de zegeling verbroken.
    Dit zullen ze opmerken en jou de schuld geven van het defect.

Comment

• jaksev
      • Jul 2007
      • 365

Originally posted by Ahmed Al Dayri
      veel succes met je vervallen garantie...

Bij het openen van je versterker heb je de zegeling verbroken.
      Dit zullen ze opmerken en jou de schuld geven van het defect.
      Ik heb met de webshop gebelt, en die zeiden dat ik de versterker maar even open moest draaien.

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

Zou ik me maar niet te druk om maken. verzegelingen ed vind ik altijd van die mooie verhalen..

enige wat ik je van omnitronic kan vertellen is dat het grieveszooi is. ik heb nog niet anders dan ellende gezien met die rotzooi en moet er niet aan denken dit aan klanten te moeten verkopen.
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• jaksev
          • Jul 2007
          • 365

tja als een klant vraag, of hij iets goedkoops wil hebben, wat toch wel redelijk is, voor die prijs.

Even goed hoort dit niet te gebeuren.

Comment

Working...