xl-250 pr lighting

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hanzibar
    • Sep 2008
    • 7

xl-250 pr lighting

Hey
    Heeft er iemand deze al in werking gezien?
    Ben benieuwd wat deze geven...
  • joep hofman
    • Jun 2008
    • 11

is dat niet zo'n mengtafel van midas???? (geluid)???

Comment

• kokkie
      • Nov 2003
      • 1166

Nee, is een spotje: Lightco Creative Visibility :: licht-verkoopbedrijf, nieuws bericht

Ik heb hem zien staan en ziet er redelijk uit, maar heb hem niet zien werken. Specificaties zijn wel indrukwekkend voor die prijs!
      Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• LJ_Bobby V
        • Aug 2008
        • 20

Heb het ook nog niet zien werken, maar volgens de berichten die van plasa komen is het prijs/kwaliteit een hit.

Zouw hem wel is in werken willen zien kan volgens mij nog best mee vallen voor fuifkes te doen.

[CENTER]Just A Passion
        [/CENTER]

Comment

• Orbis
          • Feb 2004
          • 217

heeft hier intussen reeds iemand gebruikservaring mee?
          sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• maarten_dever
            • Jun 2002
            • 150

heb er is 6 op demo gehad. de behuizingen zijn niet de hoogste kwaliteit. (nogal plastiekerig) maar de binnenkant ziet er zeer ok uit. heel modulair. verder voldoende snel (gobo,kleur,iris) goeie lichtsterkte en vooral zeer scherp. je kan goed gobo morphing doen met de 2 gobowielen. gobo's zelf vind ik wel ok. kleuren.. beetje jammere keuzes tussen vind ik. maar het is geen vast kleurenwiel. dus dat kan vrij makkelijk aangepast worden. de bijgeleverde kisten zijn ook niet geweldig. dus daar zou ik toch zelf iets voor bouwen of voor laten bouwen.

Comment

• chippie
              • Jul 2006
              • 528

Als je gaat voor prijs kwaliteit en service kijk eens naar Briteq.
              IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.

Comment

Working...