Dmx

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

En hier even de handleiding http://www.showfotos.nl/manuals/SHOW...0FC-405P-B.pdf

Als ik er even vluchtig doorheen lees dan zit Showband op het juiste pad. Je dient eerst chases te programmeren welke je dan met de up en down pedalen kunt kiezen. Daarnaast heb je een flash/full on en standby pedaal.

Ziet er naar uit dat je dus eerst een chase rood, groen, blauw, etc moet maken welke je dan kan kiezen met de twee up/down pedalen. Maar Ralph kan jou met deze info denk ik zeker verder helpen.
    Originally posted by dj-wojcik
    Is het niet gewoon handiger om toch gewoon een paneeltje te gebruiken met geprogameerde chases e.d.

En dat de geluidstech gewoon een programma verder druk bij een nieuw liedje, kost ook geen moeite en je kunt wat mooiere effecten crieeren zonder dat ze allemaal het zelfde doen.

of zit ik verkeerd?
    Ja je zit verkeerd. Dit is al aangehaald en als niet wenselijk beschreven door de TS. Ik ben zelf geluidstech en doe ook geen licht erbij. Ik weet wel iets van licht en DMX en zo maar niet genoeg om er iets mee te doen in de praktijk. Schoenmaker blijf bij je leest zeg ik altijd tegen mijzelf. Ieder zijn/haar vakgebied.

Originally posted by dj-wojcik
    ps. Of zoek een neefje/buurjongetje die graag met de lichtknop thuis speelt. Genoeg beginnende personen die je graag willen helpen
    Sommige acts zijn misschien wel het handige neefje ontgroeid. De TS heeft al een oplossing alleen moet het aan de praat worden geholpen en daar wordt hier om gevraagd, niet om nieuwe/andere ideeën. Ontopic blijven is een vak blijkt wel weer.
    Last edited by vasco; 09-09-08, 12:46.

Comment

Working...