socapex

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jjaann3
    • Sep 2008
    • 3

socapex

hallo,
    ik zit in het 5e jaar podiumtechnieken en heb als opdracht gekregen om info te vinden over de socapex kabel. op internet vind ik enkel hoe ik die moet kopen dus als iemand mij kan helpen zeer erg bedankt!!!
    ik zou de toepassingen ook moeten weten en hoe hij aangesloten wordt, of er verschillende soorten maten zijn en aan welke kabel hij aangesloten wordt.
    heel erg bedankt als je mij kan helpen, ondertussen zoek ik nog verder
  • berolios
    • Sep 2005
    • 1538

Ik ben bezig met het schrijven van mijn eindscriptie op de TU... kun jij die voor mij afmaken?

Huiswerk maken moet je ZELF doen he!!

Zoek-functie gebruiken doet wonderen !!
    Er is ZAT info over multi-connectoren te vinden.
    Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• jens
      • Aug 2004
      • 1066

Socapex - entertainment connectors for stage lighting, audio, SL61 19 pins

en gebruik de zoekfuntie eens op het forum

of ipv socapex aleen op google, socapex aansluiten

genoeg over te vinden lijkt me

succes

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

Wat valt er te vertellen over `Socapex ' connectoren.....
        Ongetwijfeld een hele bedrijfshistorie, een visie over de opbouw en manier van constructie van de connector.

Socapex is een merknaam, meer details over het merk haal je dan ook bij de pr afdeling van dit bewuste merk.

Aangezien op het forum er onderwerpen lopen met Socapex toepassingen verwijs ik je voor de reeds aanwezige info naar deze onderwerpen.

Onderwerp gesloten onder verwijzing naar de spelregels voor het plaatsen van een onderwerp.

Uiteraard veel succes met je scriptie!
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...