Dynamo vs Dynamo250

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj_rob
    • Jun 2008
    • 53

Dynamo vs Dynamo250

Hallo!
    Wat is precies het verschil tussen een Dynamo en een Dynamo 250?
    Op de site staat dat het enige verschil tussen die lampen het halogeentje is (100W of 250W)

Want ik heb 2 gewone dynamo's, maar kan daar ipv een 100W ook een 250W lampje in? Of kom ik dan in de shit met de koeling enzo?

250W geeft natuurlijk veel meer licht, en dat is prettig, maar wordt ook veel warmer denk ik..
  • Beback1996
    • Nov 2008
    • 19

JB Dynamo 250 - Wat kan het?

Ik wil graag voor mijn kamer en kleine feesten de JB Dynamo 250 kopen. Wat kan het? Kan hij snel bewegen en heeft hij een spot als gobo? Is de pan en tilt snelheid regelbaar. Ik wil hem n.l. ook gebruiken op langzame bewegingen. Kan iemand mij erover informeren? Dankje wel!

gr, Siep
    Last edited by Beback1996; 10-12-08, 18:49.
    'Er zit een irritant geluid op de headset!' 'Dat klopt, dat ben jij!'

Comment

• Beback1996
      • Nov 2008
      • 19

Originally posted by dj_rob
      Hallo!
      Wat is precies het verschil tussen een Dynamo en een Dynamo 250?
      Op de site staat dat het enige verschil tussen die lampen het halogeentje is (100W of 250W)

Want ik heb 2 gewone dynamo's, maar kan daar ipv een 100W ook een 250W lampje in? Of kom ik dan in de shit met de koeling enzo?

250W geeft natuurlijk veel meer licht, en dat is prettig, maar wordt ook veel warmer denk ik..
      Je hebt een verschil tussen Dynamo Barrel en Dynamo 250. Barrel heeft een andere spiegel waardoor je een heel ander effect heeft.
      'Er zit een irritant geluid op de headset!' 'Dat klopt, dat ben jij!'

Comment

• Danny2D
        • Sep 2008
        • 6

Originally posted by Beback1996
        Je hebt een verschil tussen Dynamo Barrel en Dynamo 250. Barrel heeft een andere spiegel waardoor je een heel ander effect heeft.
        Zover ik weet is er geen Dynamo Barrel hoor?
        Zal het voor de zekerheid morgen even nakijken op t werk..

Enige verschil tussen beide Dynamo's is het 250watt lampje.
        Verder worden de 100watt ook niet meer gemaakt, zover mij bekend.

Comment

• McBeat
          • Dec 2008
          • 5

Originally posted by Beback1996
          Er is een scanner die op de dynamo lijkt, maar wel een barrelscanner is, The Rover Barrel Scanner.

Comment

• Danny2D
            • Sep 2008
            • 6

Originally posted by McBeat
            Er is een scanner die op de dynamo lijkt, maar wel een barrelscanner is, The Rover Barrel Scanner.
            Je bedoelt The Rover van JB?
            Die is toch een behoorlijk stuk groter hoor..
            Verder wel exact hetzelfde lampje (bij de 250watt Dynamo dan).

Comment

• dj_rob
              • Jun 2008
              • 53

Ik gebruik even dit oude topic om 2 kleine vragen te stellen over de dynamo.

Is het spiegeltje van een winner hetzelfde als die van een dynamo?

En zijn er inmiddels met al die LED-technologie nog geen vervangers voor halogeen lampen gemaakt? Zoiets als deze maar dan net even iets anders..
              Last edited by dj_rob; 18-10-09, 15:42.

Comment

Working...