Omnitronic Speakers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ-Stefan
    • Aug 2008
    • 1

Omnitronic Speakers

Beste foromleden. Laat ik me eerst even voorstellen. Mijn naam is stefan en muziek is mijn hobby. Ik heb een eige drive in showtje. Nu wil ik mijn speakers upgraden. nu heb ik het volgende: 2 toppen van het merk bots van 400 Watt RMS. 2 subs van dap MCB15 als ik me niet vergis. Ik wil dit gaan vervangen voor een compact setje met 2 subs en 2 toppen. Ne heb ik me hier in du buurt al wat laten informeren. deze winkel had eigenlijk niet direct iets op voorraad wat enigsinds compact was en ook nog goed klonk. Hij kon wel een setje bestellen van het merk omnitronic. (ik zal er zo wet specks van de set bijzetten) Ik ken het hele merk Omnitronic niet zijn er misschien mensen die er ervaring mee hebben.

de Specs van het setje:

OMNITRONIC PROF SPEAKER SET 2x750w RMS 2X1500 MAX 3-WAY SYSTEEM.
    Samen gesteld van 2X baskasten en 2X 3WAY topkasten.

-baskasten zijn OMNITRONIC PRO SUB 400w RMS / 800W MAX 8ohm 15'bas speaker
    -topkasten zijn OMNITRONIC PRO 3WAY 350W/700W/8ohm 12'bas speaker en een 1' hoorn-driver voor hoge-mid tonen en een tweeter voor hoge tonen.
    (UITGERUST MET EEN ECHTE DRIVER GEEN PIEZO)
    ================================================== ========================

En met welke versterkers zouden jullie dit setje aansturen. Ik ben in het bezit van een crosover en een warfdale mp2100 versterker

Alvast bedankt voor alle reacties
  • dj-wojcik
    • Jul 2008
    • 911

Upgraden..... met omnitronic? staat omnitronic niet gelijk aan skytech e.d...... correct me if i'm wrong...
    Last edited by moderator; 09-08-08, 11:37. Reason: aub alleen quoten wanneer dit een functie heeft
    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

Omnitronic is over het algemeen toch een klasse hoger dan Skypech... al is het natuurlijk ook zeker niet top.
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• dj-wojcik
        • Jul 2008
        • 911

Als ik jou was zou ik eens op het zelf-bouw forum eens een postje droppen. je zou eens moeten vragen welke speakers goed klinken en wat toch geen vermogen kosten.
        [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• rolanddeg
          • Nov 2004
          • 337

Omnitronic klassificeer ik onder het niveau van DAP... Daarmee heb ik denk ik genoeg gezegd: als je wilt upgraden niet aan beginnen!

Kijk is op marktplaats naar 2ehands setjes van een gerenommeerd merk, of kijk is naar DAP Pro... Voor het geld vind ik dat ze eindelijk is een beetje mee gaan doen! Alsnog niet zaligmakend voor professionele doeleinden, maar voor hobbymatig gebruik zie ik echt wel wat in die serie.

Comment

Working...