Drive in show, wat vind jij?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ-Mike
    • Aug 2008
    • 32

Drive in show, wat vind jij?

Hey,

Ik heb een Yamaha EX860st verstertker, twee protech boxen, (type zo onbekent, iig 15")
    daarbij heb ik twee JBL TR225 speakers,

Ik zelf vind het een goed geluid, de combinatie klinkt wat voller, alleen de TR225 klinken vrij schel/kaal...

wat vinden jullie van deze set?

ps: het is voor feesten in de tuin en in cafés.. kleinere zaaltjes...
  • dj-wojcik
    • Jul 2008
    • 911

mss kun je toch een beetje duidelijker zijn over je speakers..... is wel een beetje weinig informatie die je geeft,... weet je gee specs of de naam e.d?

die tr225 zijn wel fijne full range speakers... dat waren mijn eerste speakers.... zijn wel groot en log om ze overal naar toe te slepen en idd ze klinken vrij schel. daarom is het verstandig om een goede eq er tussen te zetten. Ik heb ze zelf ook nog. ik gebruik ze nog wel eens.... op 2 manieren....

manier 1: mixer => EQ => versterker => fullrange
    mixer => x-over => W-bins bassen

manier 2: mixer => EQ => x-over => de fullrange als top
    => W-bin bassen

Ik had op het begin veel moeite om de tops/fullrange hoog te kunnen plaatsen. en ik weet niet wat jou bass formaat zijn maar probeer je tops altijd hoog genoeg te krijgen. ook had ik een knop op mijn x-over, die hete CD geloof ik. Deze zorgde ervoor de je de hoge tonen net dat tintje extra kon geven waardoor deze veel verder in de zaal kwam. En natuurlijk was dit weer niet om aan te horen als je vooraan bij je boxen stond. ook super kaal en schel! en ook die heb ik dus normaal uit staan.....

voor de rest prima speakertjes.

laat me wel maar weten welke bassen je hebt. en versterker?

met vriendelijke groet

Robin
    Last edited by dj-wojcik; 02-08-08, 01:15.
    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

Working...