LED indicatie Behringer Xenyx 1832FX

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj-marco
    • Jun 2008
    • 3

LED indicatie Behringer Xenyx 1832FX

hallo mensen,

ik heb deze week een mixer gekocht van behringer, en het geluid is beter dan mijn oude mdr 10 van samson, maar.....
    als ik op elk kanaal de main toets indruk krijg ik het geluid wat er op dat kanaal speelt.
    om tezien wat de insturing is druk ik de solo toest in en de pfl bij mijn leds, dan kan ik op de linker led balk zien wat er het kanaal word in gestuurd.
    als ik de solo toets zonder de pfl toets heb ingedrukt zie ik de leds wel bewegen, maar ook continu de clip led branden op dat kanaal.
    mijn vraag, is het niet zo, dat wanneer ik de main toets heb ingedrukt, je de leds moet zien bewegen naar het volume wat je uitstuurd naar je versterker?
    als ik de solo toets op het kanaal indruk, zie ik ze wel bewegen, maar dat reageert alleen op de fader van het kanaal, en niet van de main faders.
    of is dit typish beringer?

ik hoop dat iemand het weet!

groetjes marco
  • dj-wojcik
    • Jul 2008
    • 911

Originally posted by dj-marco
    mijn vraag, is het niet zo, dat wanneer ik de main toets heb ingedrukt, je de leds moet zien bewegen naar het volume wat je uitstuurd naar je versterker?
    Als de main knop is ingedrukt word dit kanaal naar je fader (main mix geloof ik) gestuurd... dus uit eindelijk wat naar je versterker gaat. en dus zie je de led gaan naar het volume dat je laat uitgaan van dat kanaal naar je main mix. dus jah :P

Originally posted by dj-marco
    als ik de solo toets op het kanaal indruk, zie ik ze wel bewegen, maar dat reageert alleen op de fader van het kanaal, en niet van de main faders. of is dit typish beringer?
    bedoel je hiermee dat je als je de solo toets van kanaal 1 ingedrukt hebt, en de leds knipperen. en je zet hem harder dat de leds mee omhoog gaan?

wat gebeurt er bij jou als je de koptelefoon op hebt en de fader helemaal omlaag=0 en het kanaal staat op solo en je praat door de mic of je zet een plaatje op? hoor je dan iets. of niet?

hoor je wel. en knipperen leds. dan heb je pfl. dat staat voor pre- fader listen. Zo kun je een kanaalsignaal beluisteren zonder dat het main-out uitgangsignaal hier last van heeft.

hoor je niks. dan heb je AFL. After fader listen. Je kunt pas wat horen en zien als je de schuif omhoog doet.[FONT=Arial066.688][FONT=Arial066.688][/FONT][/FONT]

Vragen? stel ze gerust.

Ook kan de handleiding handig zijn.

als je verder nog vragen hebt roep je maar
    Last edited by dj-wojcik; 08-08-08, 01:13. Reason: andere info was BAD en niet compleet..sorry
    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

Working...