aanschaf draadloze microfoon sennheiser budgetoptie

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kjp
    • Jul 2008
    • 24

aanschaf draadloze microfoon sennheiser budgetoptie

hallo

Kwam een nieuwe draadloze sennheiser microfoon plus uhf zendertje tegen.
    Kan de 'kenner' zeggen of dit een "goede mic" is qwa prijs kwaliteit, ik vermoed van wel.

Ik verbaas me natuurlijk over de prijs, slechts 189 e.

betreft
    Sennheiser freePORT 35, Draadloze Vocal Set - J&H Licht en Geluid

ik werk met sennheiser zang microfoons, ik vind ze voor mijn werk geod genoeg (bruiloftjes, klein bandje)

bvd

ps en je plaatst zo'n uhf kastje altijd aan de zijkant van de stage, toch?
    (heb ik uit een boek over microfoontechniek...)
    Last edited by moderator; 24-07-08, 12:19. Reason: spelregels
    Soundman - The one person everyone in the band should treat really well ... but doesn’t. He or she is the hard working individual that can fix everything you own (including the band’s van) armed with nothing but a jackknife, a gum wrapper and gaffer tape.
  • Dirk Wijnen
    • Dec 2006
    • 189

Wij hebben 1 freeport, voor het geld is het het leuk.
    Opzich redelijk ver bereik en de kwaliteit is goed.
    We hebben hem al ongeveer een half jaar, ik ben er nog steeds te vreden over maar is natuurlijk niet te vergelijken met die andere van Sennheiser, EW100 ofzo.
    Of van Shure. Het uhf kastje hoeft niet altijd aan de zijkant van de stage te staan, is maar net wat jij het makkelijkst vind!
    Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!

Comment

• RayM
      • Jan 2006
      • 742

Ik heb laatst een 2 tal van deze microfoons aan een school geleverd voor diverse toepassingen. In dit geval voor een musical.
      Gezien de prijs was ik aangenaam verrast door de kwaliteit. Goede klank, goed bereik. Voor dat geld is het een goede investering.
      Heerlijk die stilte

Comment

• vasco
        • Oct 2003
        • 2567

Originally posted by kjp
        Kwam een nieuwe draadloze sennheiser microfoon plus uhf zendertje tegen.
        Ik hoop alleen voor jou dat het een UHF ontvanger is want de microfoon is de zender

Ook ik heb ze op een paar scholen geïnstalleerd en die zijn er uiterst tevreden over. Prijs tegenover prestatie bij dit gebruik kan ik dan wel aanmerken als oké.

Plaatsing ontvanger, waar jij het wil en handig vind. Het kan dus in een coulisse op een toneel, zeker handig als je daar ook een zendertechneut hebt zitten. Of gewoon bij de FOH zodat je het zelf in de gaten kan houden. Bij slechter bereik moet je gaan spelen met de plaatsing.

Comment

• laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

Bereik is toch wel een stukje minder dan de EW-reeks. Klank valt mee.
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...