19" lichtmixer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • outvorst
    • Jul 2005
    • 84

19" lichtmixer

[FONT=Arial]Hallo,[/FONT]

[FONT=Arial]Ik ben op zoek naar een vervanger (in 19” formaat) van een Botex DC1224 lichtmixer omdat deze na jaren trouwe dienst steeds meer nukken begint te vertonen. Daarnaast kom ik inmiddels met het aantal DMX kanalen niet meer uit. [/FONT]

[FONT=Arial]De huidige lichtshow wordt met 24 DMX kanalen gedaan, maar deze zou ook met 75 DMX kanalen te doen zijn, en ik verwacht dat een uitbreiding naar 140 tot 150 DMX kanalen (macjes o.i.d.) tot de mogelijkheden zou kunnen gaan behoren. [/FONT]

[FONT=Arial]Ben op internet aan het zoeken geweest maar kom daarmee niet verder. Ik heb nog geen budget voor een dergelijke tafel vastgesteld, maar bestaat er überhaupt een dergelijke tafel in 19” formaat? [/FONT]

[FONT=Arial]Alvast bedankt voor jullie suggesties! [/FONT]

[FONT=Arial]Groeten,[/FONT]

[FONT=Arial]Hans[/FONT]
  • DJ_matthias
    • Jun 2005
    • 620

martin FREEKIE ==> zowizo 19"
    martin Xciter ==> niet zeker maar vermoed ook 19"
    we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
    Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• LJKEVIN
      • Dec 2005
      • 426

Licon CX...

Ik weet natuurlijk niet wat je budget is..
      maar de JB Lighting LICON CX is een hele mooie tafel.. en ook deze is 19"...

512 DMX kanalen voor bewegend licht en statisch licht
      16 moving lights(head/scan) met max. 25 kanalen stuurbaar
      48 PAR kanalen
      16 knoppen voor directe toegang tot bewegend licht/parren
      Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• stekelvarke
        • Dec 2004
        • 1062

Avolite Azure en MA scancommander zijn ook 19".
        Maar waarom noodzakelijk 19"?
        Als er budget is voor macjes is er wellicht ook budget voor een nieuwe(niet 19") case voor de sturing.
        En dan is er toch een groter aanbod van consoles.
        exit night into LIGHT

Comment

• outvorst
          • Jul 2005
          • 84

Originally posted by stekelvarke
          Maar waarom noodzakelijk 19"?
          We proberen alles zo compact mogelijk te houden, en net nadat we een 19' kist gekocht hadden met lades voor de bekabeling en boven open de Botex (net twee maanden oud), begon deze laatste te sputteren.
          En ik snap ook wel dat een aparte flightcase voor (b.v.een LSC Atom o.i.d.) ook niet het einde van de wereld is, is het wel weer een extra kistje erbij. En dat willen we nou zo veel mogelijk beperken.

Comment

• JustME125
            • Jun 2006
            • 297

Ik denk dat je er niet aan ontkomt om een extra los kistje te maken. Je merkt nu al dat je moeilijk kunt uitbreiden op deze manier. Bovendien heb ik liever 2 kisten van 25 kilo dan 1 kist van 50 kilo als ik eerlijk moet zijn. Je lichttafel zul je nog wel vaker vervangen. Tenzij je nu ver vooruitdenkt en meteen een tafel koopt waar je 5 jaar mee vooruit kunt. Ik zou mij niet door 19" laten beperken en eens kijken naar de "grotere" tafels. Misschien inderdaad de Licon CX (ben er zelf niet zo'n voorstander van, heb hem wel meerdere malen getest). Of in de frog serie eens gaan kijken. Zet in ieder geval geen geld in op de GLP Messenger tafels. Die zijn echt ontzetten bagger.

Mzzls
            Correct me if I'm wrong

Comment

• MEEO Licht en Geluid
              • Nov 2005
              • 950

Misschien 17" touchscreen met Chamsys oid erop? PCtje kan je dan zeker nog wel kwijt in de case...

Mocht er budget zijn, ik werk de laatste tijd met de MA 2port node. Heerlijk!
              MEEO Audio Licht Rigging,
              Mark van der Werff
              Groningen

Comment

Working...