het isoleren van de samson resound 15

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj-marco
    • Jun 2008
    • 3

het isoleren van de samson resound 15

hallo mensen,

gezien de vele dingen die ik hier lees denk ik dat ik van jullie een echt antwoord kan krijgen, overal word gezegd trek wat geld uit maar ja als je dat niet hebt moet je toch wat.
    ik heb 4 samson resound 15" speakers.
    maar de bassen zijn een beetje houterig, nu dacht ik als ik van dat puntige zwarte isolatie er in gooi zal het vast minder worden, miss zelfs een betere bas.
    ik wilde jullie graag vragen of dit zo is, zoniet wat ik dan kan doen om een mooie bas te krijgen.
    van uit de fabriek zit alleen bovenin de speakers achter de horn een stuk wit wolachtige spul.
    alvast bedankt voor julie tijd, ik hoop nu maar dat de speakers te verbeteren zijn hahaha.
  • hugovanmeijeren
    • Oct 2004
    • 1436

Ik denk dat je beter een equalizer/processor kunt pakken en kijken of je daar de kasten wat beter mee kunt afregelen.

Groeten Hugo
    Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• dj-marco
      • Jun 2008
      • 3

enchancer?

Originally posted by hugovanmeijeren
      Ik denk dat je beter een equalizer/processor kunt pakken en kijken of je daar de kasten wat beter mee kunt afregelen.

Groeten Hugo
      oke, maar er zijn zoveel verschillende apparaten, heb je een betaalbare optie? ik heb ooit een jb systems se100 gehad, maar vond het geluid nou niet echt beter worden, uiteraard was die wel heel erg goedkoop....

Comment

• rolanddeg
        • Nov 2004
        • 337

De Behringer DCX 2496 is voor z'n geld echt een super apparaat... De equalizer valt me echt niet tegen van dat ding! En dat samen met een limiter die er per toeval ook in zit...

Ohja, je moet wel even weten waar je mee bezig bent als je gaat inregelen, maar dat is met elke equalizer/ processor zo...

Comment

Working...