Veel vragen over Licht

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • candymark
    • May 2008
    • 2

Veel vragen over Licht

Beste menen ik heb na 28jaar iets gekocht waar ik al jaren van droomde ik heb 2scanners gekocht en een DMX tafel..

2 Futurelight PSC 250
    En de SM 1612

Alleen zijn er een paar dinge die ik niet snap!! wie o wie kan mij helpen in Jip en Janeke schrijf taal hihi
    Alles werkt prima alleen schuif 3 op page 1 doet niks en op page 2 staat de schuif voor de shutter kan ik dat ook veranderen, en de schuif voor de shutter werkt bij de 2scan's allebij anders??

Zij er ook nog mensen die in het bezit zijn van een gebruiksaanwijzing voor de scan's Futurelight PSC 250

Als ik nog meer vragen heb zal ik ze aan jullie (jou) vragen hahahan THNX alvast Gr Mark
    Last edited by candymark; 26-05-08, 18:54. Reason: Golden Earring
  • DJ_matthias
    • Jun 2005
    • 620

Originally posted by candymark
    Beste menen ik heb na 28jaar iets gekocht waar ik al jaren van droomde ik heb 2scanners gekocht en een DMX tafel..

2 Futurelight PSC 250
    En de SM 1612

Alleen zijn er een paar dinge die ik niet snap!! wie o wie kan mij helpen in Jip en Janeke schrijf taal hihi
    Alles werkt prima alleen schuif 3 op page 1 doet niks en op page 2 staat de schuif voor de shutter kan ik dat ook veranderen, en de schuif voor de shutter werkt bij de 2scan's allebij anders??

Als ik nog meer vragen heb zal ik ze aan jullie (jou) vragen hahahan THNX alvast Gr Mark
    om al op 1,5 vraag te antwoorden: de shutter op page 2 zal daar altijd moeten blijven staan bij je lichttafel... deze is namelijk niet in staat om een soft-patch te doen naar een ander kanaal... dan had je iets dieper in je zak moeten schieten en een duurdere tafel moeten kopen
    schuif van shutter moet voor iedere scan normaalgezien gelijk zijn...
    we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
    Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• candymark
      • May 2008
      • 2

Originally posted by DJ_matthias
      om al op 1,5 vraag te antwoorden: de shutter op page 2 zal daar altijd moeten blijven staan bij je lichttafel... deze is namelijk niet in staat om een soft-patch te doen naar een ander kanaal... dan had je iets dieper in je zak moeten schieten en een duurdere tafel moeten kopen
      schuif van shutter moet voor iedere scan normaalgezien gelijk zijn...
      Oke wat raad je aan??
      Maar de shutter schuif is voor bijde scans anders bij de aan is boven aan en de ander uit
      Last edited by candymark; 24-05-08, 19:48.

Comment

• djfrence
        • Jan 2005
        • 43

dan moet je waarschijnlijk je scans gelijk zetten,

misschien dat dat helpt.

op de scan kun je ook van alles instellen. ff Nakijken of pan en tilt reverse uit staan etc..

Groet
        Robe(D)

Comment

Working...