studiomaster 800c

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • staf
    • Nov 2007
    • 53

studiomaster 800c

beste

ik ben van plan een studiomaster 800c versterker aan te schaffen nu is de vraag of iemand hier een handleiding van heeft of weet hoe je hem moet aansluiten want der vorige eigenaar kan me hier geen info over geven.

alvast bedankt
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

bere versterkers mits in goede staat.

waarschijnlijk staat het wel achterop, input.. daar gaan je kabels in welke uit je mixer komen, kan zowel xlr zijn als ook jack. en dan heb je output, daar hang je je speakers aan, hebben waarschijnlijk schroefaansluitingen, rood is de Plus, zwart is de Min, A is kanaal Links, B is kanaal rechts.

misschien dat er ook xlr speakeraansluitingen op zitten, weet ik niet helemaal zeker, maar dat zie je snel genoeg, anders even een foto plaatsen, wijs ik het je aan.

succes
    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• staf
      • Nov 2007
      • 53

oke mss extra info nog wat alle aansluitingen zijn mannelijk xlr en je hebt langs 2 kanten 2 inputs zou het met zekerheid moeten weten kan hem nl morgen gaan halen

Comment

• Equipment
        • Jun 2005
        • 64

De Studiomaster 800C stamt nog uit de tijd van RSD en zijn gemaakt tussen 1976 en 1984. Ze werden speciaal gemaakt voor de verhuur branche en alle aansluitingen zitten dan ook voorop. De bovenste twee (in/out) XLR zijn signaal in/out. Direct daaronder zitten de XLR speaker aansluitingen, voor ieder kanaal twee stuks. Bekend zijn deze versterkers geworden door dat Pink Floyd een groot aantal jaren uitsluitend dit model gebruikte. Er is ook een 800B welke gelijk is aan de 800C alleen als extra twee VU meters op het frontpaneel.

Comment

• staf
          • Nov 2007
          • 53

oke bedankt

werkt perfect alleen denk nog probleempje aan de aansluiting van de speaker die zit op deze tussen pin 1 en 3 ipv 1 en 2 maarja los ik wel op

Comment

Working...