Drive in beginnen wie kan mij helpen!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • johnny2007
    • Apr 2008
    • 4

Drive in beginnen wie kan mij helpen!

hallo,

Ik ben een beginnende dj, ik heb mijn geluid installatie helemaal toppie geregeld en ik ben nou bezig met mijn licht installatie ik heb al een showtec light jockey 16 Showtec Light Jockey, 16 kanaals DMX controller - J&H Licht en Geluid en ik heb de showtec multidim 4 channel gekregen ik wil met deze aparaten werken dus geen andere kopen maar wat denken jullie wat het verstandigste is om hierop aan te sluiten???
    Last edited by johnny2007; 28-04-08, 18:23.
  • Ahmed Al Dayri
    • Oct 2005
    • 354

4 par56 op een statiefje? (heb je gelijk je basis verlichting)
    Waarom heb je anders je spulletjes gekocht?

Comment

• johnny2007
      • Apr 2008
      • 4

ik heb niks anders gekocht ik had die mengpaneel al een tijdje maar wil via deze spullen verder

Comment

• sjoerd
        • Apr 2004
        • 341

lekker leesbaar verhaal... newbie forum?
        Last edited by sjoerd; 28-04-08, 18:15.

Comment

• JustME125
          • Jun 2006
          • 297

Idd......gewoon lekker wat par56 spotjes op een statiefje en later uit gaan bouwen. Beginnen met één paaltje met 4 parren. Daarna 2e paaltje met 4 parren. Daarna voor de disco wat effecten erbij (moonflowers, derby, mushroom dat soort spul), vergeet dan ook de switch pack's niet! Daarna een keer truss en par64 kopen. En blijven aanvullen. Het hoeft niet allemaal goed en duur te zijn. Als het voor je toepassing maar geschikt is en als het maar zijn geld op kan brengen. Beetje zinloos om een hoop spul te kopen wat je maar 5x per jaar op kunt hangen.

Mzzls
          Correct me if I'm wrong

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3148

Je moet dus nog zo'n beetje alles kopen. JustMe's reactie is erg bruikbaar, denk ik. Verder kun je heel wat pagina's van een ander topic doorlezen, omdat je niet de eerste met deze vraag bent. Het topic is inmiddels ook even oud als het forum zelf, dus bijna ieder lid heeft hier al z'n mening in kunnen spuien: http://www.licht-geluid.nl/forum/dri...nde-drive.html

Comment

• johnny2007
              • Apr 2008
              • 4

na een lange tijd reageren ben ik er weer !ik heb al wat aardig spullen ingeslagen zoals jullie zeiden ik heb nu 4 par 56 lampen hangen aan de lichtbrug met verschillende kleuren, ik heb ook een stroboscoop aangschaft om het wat leuker te maken vanwege mijn rookmachine die ik nu heb ik heb nu 1 showtec multidimm pack maar ben van plan de tweede al te halen.

Comment

Working...