Qsc Ex 4000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • seppe30
    • Dec 2007
    • 248

Qsc Ex 4000

waar moet je op letten bij aankoop

en is 500 euro en goede prijs
  • DaLex2
    • Oct 2007
    • 45

QSC zij kwalitatief goede versterker en met regelmatig stofvrij maken blijven ze het heel lang doen.

Let in ieder geval op gebruikers sporen aan de buitenkant (krassen en dergelijke)
    Bij weinig krassen is hij waarschijnlijk altijd in een flytecase vervoerd.

Vraag of je hem aan mag zetten als er bij de ventilator bv. een bierlucht uit komt weet je waar de versterker veel gebruikt is.

Vraag indien mogelijk of je ook de binnenkant mag bekijken want zijn de printplaten bruin/bruinig ipv groen dat is een teken dat de versterker veel uren gedraaid heeft.

En let goed op de volumeknopen als een van de enige bewegende delen in een versterker is dat het gene wat het meeste slijt Let er vooral op of ze kraakvrij zijn
    Waarom geld uitgeven D(R)AP is toch net zo goed....

Comment

• ronny
      • Dec 2002
      • 2138

beestig goede versterker. Een van de weinigen die de naam versterker waardig is. Echter wel al een oud bakje. Als hij nog in goede staat is, is 500 euro wel een koopje. Werkt erg lekker op een paar subjes.

Meestal hebben deze bakken wel al de nodige uren erop zitten. Een visuele inspectie aan de binnenkant kan al veel vertellen.
      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• seppe30
        • Dec 2007
        • 248

he hem eens open gedaan print is nog mooi groen en ook geen stof in ook geen gekraak op de knoppen denk dat ik een goede koop heb gedaan

eens mijn speakers voor mijn w-bims binnen zijn kan ik hem eens goed testen

Comment

Working...