sam party dj

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bassie b
    • Nov 2004
    • 57

sam party dj

is er iemand bekent met dit programma
    ben eigenlijk iets aan het zoeken om deck a en b appart op mijn mengpaneel binnen te krijgen
    matthijs
  • admin
    Administrator
    • Aug 2000
    • 1009

Beste Matthijs,

Probeer het hier even: SpacialAudio.com - Professional internet broadcasting solutions

Ik meende hier eens iets gelezen te hebben om deck A en B over respectievelijk de master en CUE output te zetten, waardoor je beide decks zou kunnen scheiden.
    Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.

Comment

• Ahmed Al Dayri
      • Oct 2005
      • 354

dit kan ook met Atomic Dj
      Indien je 2 geluidskaarten hebt.

Zal vast ook wel met BPM studio kunnen, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeert

Comment

• Dave
        • Jan 2001
        • 757

Met BPM kan dat ook idd. Zowel met 2 geluidskaarten als met een multichannel kaart. Heb het hier wel gedraaid met een Terratec kaartje.
        U x I = Boem.

Comment

• DJ-sjaakie
          • May 2007
          • 62

ik ben wel bekent met het programma maar ik denk dat je voor wat jij wil 2 geluidskaarten nodig hebt.

maar dat weet ik niet zeker.
          draaien is mijn hobby

Comment

• bassie b
            • Nov 2004
            • 57

twee geluidskaarten zijn er maar je moet het waarschijnlijk in die pipeline constructie veranderen maar krijg dat niet voor elkaar
            matthijs

Comment

• ikweetvannix
              • Oct 2006
              • 66

Virtual DJ / PCDJ / Numark Cue / Alcatech BPM Studio kunnen allemaal zonder problemen meerdere geluidskaarten draaien... Werk zelf al jaren met BPM, sinds kort mét ESI Gigaport AG (leve ASIO drivers )
              "Speakons in je oren..."

Comment

• Edje
                • Jan 2008
                • 29

Ik gebruik zelf heel vaak deejay system, je kunt duizend van deze players opstarten en ze onder een 'F' toets zetten. en het mooie is je kunt ze allemaal op een aparte geluidskaart zetten
                het feest begint pas, als de show afgelopen is.

Comment

• GuntherM
                  • Jan 2006
                  • 163

Ik heb de Party Dj hier op mijn laptop staan en de enige manier om te ontkoppelen is zoals de admin hier beschreven heeft, de éne deck op de master en de andere op de cue. In het menu config > Air out kan je dan je master op de ene geluidskaart zetten en de cue op de andere. Succes.

Mvg
                  Gunther
                  Last edited by GuntherM; 28-02-08, 00:06.

Comment

Working...