line array

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • misterdimitriakapt
    • Jan 2008
    • 11

line array

huj

stel ik stack een line array 1 klankkast is 100 graden op 5° .
    Mag ik de verticale graden dan optellen?
    wat vinden jullie eigenlijk van adamson line arrays?

groete
    dim
  • berolios
    • Sep 2005
    • 1538

Huj, (ha ha... zo worden hier niet veel posts geopend)

Nee, zo werkt een line-array niet. Je kunt niet spreken van de afstraling van een enkele kast. Gebruik de zoekfunctie op 'line-array' en je komt zeker weten uit bij threads waar je wat aan hebt.

Adamson is erg goed, een van de weinige true line-source-arrays.

Groetuh ;-)
    Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• flash-a-new-generation
      • Nov 2006
      • 228

Adamson is helemaal tegek... vooral de y10 array klinkt als een trein. terwijl spektrix makkelijk is en ook geweldig klinkt. ik vind het fijn spul om mee te werken.. over line arry systemen is genoeg op dit forum geschreven.. over de werking ervan ook.. dus ff zoeken in de zoekmachine!!
      EAW SB850 en DVA T-4 array:D

Comment

• Outline
        • Feb 2006
        • 1434

Ben ook weg van een aantal line-arrays, alleen zijn de klussen die ik draai per jaar waarbij ook daadwerkelijk een line-array nodig heb, op een aantal vingers te tellen!

Bedoel dus te zeggen dat ze in NL voor 98% van ALLE klussen overbodig zijn.

Comment

• berolios
          • Sep 2005
          • 1538

En dat is nu precies waar DEZE discussie over gaat.

Kort door de bocht gaat het vaak niet alleen om kwaliteit en het nut van een bepaald systeem op een bepaalde plek, maar hebben economische motieven ook een sterke vinger in de pap voor de meeste firma's. Maar lees deze thread maar eens lekker door ;-).

Cheers!
          Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• Outline
            • Feb 2006
            • 1434

Ken 'm al hoor.... Snap alleen nog steeds niet waarom iedereen ( nou ja, een hoop...) zo Line-Array-geil is...

Comment

• Stage-Q
              • Sep 2007
              • 389

Originally posted by Outline
              Ken 'm al hoor.... Snap alleen nog steeds niet waarom iedereen ( nou ja, een hoop...) zo Line-Array-geil is...
              ja waar is het ouderwetse toppen-smijten gebleven ...
              Mag ik wat meer laag in 't hoog?

Comment

• Lennartsound
                • Dec 2006
                • 269

Originally posted by Outline
                Omdat het een mode ding is geworden. Er was eindelijk weer eens iets nieuws in PA land en dus moest iedereen het hebben. Klanten hebben het nu gezien dus is je show niet compleet zonder...

Comment

• flash-a-new-generation
                  • Nov 2006
                  • 228

het groote voordeel vind ik dat je niet meer met grote toppen hoeft te sjouwen.. maar innerdaad is het belachelijk om zn setje te plaatsen op een bruidloft!! idioot zelfs.. maar je kunt de systemen natuurlijk ook gewoon stacken en je kunt er zoveel mee daarom is het een veelzijdig systeem en er zijn ook mensen natuurlijk die line array geil zijn maarja.. het is gewoon een handig systeem
                  EAW SB850 en DVA T-4 array:D

Comment

• Outline
                    • Feb 2006
                    • 1434

Originally posted by Stage-Q
                    ja waar is het ouderwetse toppen-smijten gebleven ...
                    Doe het nog een paar keer per jaar... Syrincs SPS3-set, rond de 60kg per top. Als je met z'n 2-en bent en goed op alkaar ingespeeld bent tos je ze zo op de sub. Héérlijk!

Comment

Working...