Nieuw lichttafeltje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rob111
    • Jan 2008
    • 8

Nieuw lichttafeltje

Hoi ik heb dit weekend een klein lichttafeltje gekocht (lightmaxx DJX 16 DMX) voor mijn parrenset. Toen ik de lichttafel aansloot op mijn Tbalk (Botex) kreeg ik echter geen reactie.. de T-balk geeft wel aan dat deze signaal binnnen krijgt. maar er gaat geen lamp branden.
    ik denk dat ergens een van de instellingen niet goed is (zowel voor de lichttafel als de t4 balk..) maar ik ben een leek op dit gebied..
    Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe? of zou het zo moeten zijn dat wanneer ik de lichttafel en de t-balk verbindt dat dit allemaal meteen moet werken?

Bij voorbaat dank,

Rob
  • flitslamp
    • Dec 2007
    • 7

Originally posted by Rob111
    Hoi ik heb dit weekend een klein lichttafeltje gekocht (lightmaxx DJX 16 DMX) voor mijn parrenset. Toen ik de lichttafel aansloot op mijn Tbalk (Botex) kreeg ik echter geen reactie.. de T-balk geeft wel aan dat deze signaal binnnen krijgt. maar er gaat geen lamp branden.
    ik denk dat ergens een van de instellingen niet goed is (zowel voor de lichttafel als de t4 balk..) maar ik ben een leek op dit gebied..
    Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe? of zou het zo moeten zijn dat wanneer ik de lichttafel en de t-balk verbindt dat dit allemaal meteen moet werken?

Bij voorbaat dank,

Rob

heb je wel het goede dmx adres gebruikt? of verkeerd om geplugged?

Comment

• Rob111
      • Jan 2008
      • 8

Nogmaals, ik ben een leek op dit gebied..
      wat bedoel je precies met DMX adress?
      en verkeerd om pluggen kan volgens mij niet want het lichttafeltje heeft maar eens soort uitgang..

Comment

• stekelvarke
        • Dec 2004
        • 1062

Originally posted by Rob111
        wat bedoel je precies met DMX adress?
        Handleiding van je DMX-bar al gelezen?
        exit night into LIGHT

Comment

• Rob111
          • Jan 2008
          • 8