MP3 speler/cd speler/ PC???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Chino
    • Nov 2007
    • 3

MP3 speler/cd speler/ PC???

Hallo,

Graag zou ik wat advies willen krijgen over de plus en min punten voor een mp3 speler, cd speler of een pc als mp3 speler.
    We willen binnenkort 1 van deze audiospelers aanschaffen, maar we weten niet echt precies wat nou het handigst/makkelijkst is.
    Ons budget ligt rond de €500, versterker en boxen hebben we al.
    Het gaat hier om een vereniging waar verschillende mensen de muziek draaien en niet echt voor professioneel gebruik.

Laat maar horen!

Greetz, Chino
  • revolution
    • Mar 2006
    • 45

Ik zou zeggen neem een dubbele MP3-speler, want dan kan je eventueel ook nog gewone muziek op draaien. Want een PC vind ik persoonlijk niet zo geweldig!
    Dan zou ik je de Numark MP302 aanraden. Die heb ik ook en helemaal geen problemen mee! Perfect dingetje voor rond de €500,-!!
    Greatz Revolution!!!!!

Comment

• De MRL Show
      • Nov 2007
      • 24

Dubbele CD-Speler of een Laptop met goede software. Types kan ik niet aanraden...

Comment

• renebiemans
        • May 2006
        • 156

Ik zou gaan voor een goede pc met goede en als kan legale muziek als er niet altijd iemand bij kan blijven staan. Mocht het zo zijn dat er toch redelijk veel dj's komen die neem ik aan toch liever met cd draaien dan een dubbele cd speler of dubble mp3 speler met cd's ipv pc.

Comment

• Chino
          • Nov 2007
          • 3

ok, heb even gekeken naar die NuMark
          Numark MP302
          Als ik het goed begrijp zit hier geen harddisk bij waar je je muziek op kan zetten, of ik lees niet goed....
          Kan dat wel??

Comment

• Ralph Hees
            • Nov 2005
            • 183

Ik heb zelf ook een Numark MP302, erg fijne speler, je kunt er mp3 cd's mee afspelen, dus inderdaad geen HD. Met CD spelers met HD zijn een stuk duurder. Ik gebruik hem meestal in cobinatie met de laptop. De laptop kan snel zoeken, op de cd speler gaat dat een stuk trager. Maar met de cd speler kun je cd's snel wisselen en er zullen misschien mensen zijn die alleen cd's gebruiken, dan kun je ze geen laptop of PC geven om mee te werken.
            Ik zou een MP302 halen en als iemand met de computer of laptop wil werken dat ze hem dan kunnen inpluggen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes Ralph

Comment

• Chino
              • Nov 2007
              • 3

ok, dus het is wel mogelijk om een pc aan te sluiten waar al muziek op staat, om die af spelen via de Numark MP302...als dat zo is lijkt me dit een goede oplossing!

Comment

• Ralph Hees
                • Nov 2005
                • 183

Je kunt geen laptop inpluggen op de cd speler. Je zet een kant van de cd speler op kanaal 1 van het mengpaneel, de andere op kanaal 2 en de laptop op het 3e kanaal. Hierdoor kun je op het mengpaneel switchen tussen de 2 cd spelers en de laptop.
                Als je nog geen mangpaneel hebt, er zijn kleine mangpanelen voor een klein prijsje te koop. De American Audio Q-D6 heb je al voor 85 euro en is voor zijn geld geen verkeerde mixer.

Comment

Working...