Speakerdoek

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ewald
    • Aug 2000
    • 93

Speakerdoek

Beste mensen,

Hoe krijg je je speakerdoek van de luidsprekers heb beste schoon?

Soms zie je wel van die grijze doeken voor de luidsprekers die vroeger zwart waren.

Hoe krijg je ze weer mooi zwart?
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

gewoon speakerdoek: apart wassen in de machine op 30 graden deed de truc bij mij... en als je ze op 90 graden wast heb je misschien wel een mooi doek over voor je surroundspeakertjes
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Stage-Q
      • Sep 2007
      • 389

mag ik vragen wat je dan met je speakers doet?

Door de modder slepen op de zwarte cross ofzo?

wij hebben nog nooit speakers schoongemaakt... ( ja alleen ff beetje afnemen zodat de ringen van de bierglazen weer weg zijn.
      Mag ik wat meer laag in 't hoog?

Comment

• Roel_CX
        • May 2006
        • 49

ja, ik ken het anders ook wel hoor.
        die ringen op je speakers komen van pintjes. op zich geen probleem dat ze er lege bekertjes of glazen op zetten, maar soms worden er ook volle bierglazen opgezet, die dan wel eens omvallen.
        als dat bier er langs de voorkant afloopt, heb je inderdaad lelijke vlekken.
        maar hoe je die vlekken er dan weer afkrijgt... het wassen op lage temperatuur zal wel werken zeker...

groeten
        roel

Comment

• Stage-Q
          • Sep 2007
          • 389

voorkomen is altijd beter dan oplossen,

dus gewoon niet toestaan dat die zooi op je speakers wordt gezet.
          Moet je streng in wezen.

Comment

• johan1988
            • May 2006
            • 40

Dat is wel te doen als je grote feesttent hebt waarbij er hekken voor je subs staan. maar als je in kleine kroeg staat is het toch andere koek. Ik weet niet of jij sleepkevers meeneemt die de hele avond bij jou subkasten staan, maar denk niet dat dat realistisch is. Ik denk dan vaak, had het maar geen box moeten worden. Maar het is idd wel mooi als je boxen wat schoon zijn.

Dus dan heb je er wat werk van inderdaad. Maar denk dat verbieden niet echt realistisch is in kleine kroegjes.

Comment

• Stage-Q
              • Sep 2007
              • 389

na ik weet niet hoor,

ik sta met rock 'n roll bands ( over t algemeen toch wel hevig alcohol pubiek ) in cafe's e.d.

Ik hoef iemand maar 1x te zeggen om op te rotten met het bier op m'n speakers... en ik heb nergens geen last van.

Comment

• Outline
                • Feb 2006
                • 1434

Wat wij altijd gebruiken is 'n sopje met Quick'n'Brite. De schuimfrontjes/doeken er in leggen, lekker laten weken, goed uitspoelen, laten drogen en je bent weer 't heertje.

Of je doet gek, haalt ze er van af en neemt ze te grazen met de hogedrukreiniger.

Die van het wasmachine gaan we hier ook 'ns proberen!

Comment

Working...