Allereerst ben ik hier nieuw op dit forum, dus hallo :P
Goed, nu mijn eerste vraag:
Ik heb op andere webshop gezien dat je op deze versterker 4 speakers kan aansluiten, klopt dat en zo ja, op welke aansluitingen kan ik 4 speakers aansluiten?
Nou snap ik nog niks van alle aansluitingen aan de achterkant van de versterker.
Dus zou vraag ik vriendelijk of iemand de aansluitingen even uit wil leggen (bijvoorbeeld OUT B = .... OUT A = .... zodat ik weet over welke aansluiting het gaat).
Ik heb wel een vermoeden dat de OUT B voor 1 speaker is en de OUT A voor een andere speaker.
IN A en IN B zal wel de aansluiting voor een mengpaneel zijn?
Kom ik aardig in de buurt
?
Alvast bedankt!
Goed, nu mijn eerste vraag:
Ik heb op andere webshop gezien dat je op deze versterker 4 speakers kan aansluiten, klopt dat en zo ja, op welke aansluitingen kan ik 4 speakers aansluiten?
Nou snap ik nog niks van alle aansluitingen aan de achterkant van de versterker.
Dus zou vraag ik vriendelijk of iemand de aansluitingen even uit wil leggen (bijvoorbeeld OUT B = .... OUT A = .... zodat ik weet over welke aansluiting het gaat).
Ik heb wel een vermoeden dat de OUT B voor 1 speaker is en de OUT A voor een andere speaker.
IN A en IN B zal wel de aansluiting voor een mengpaneel zijn?
Kom ik aardig in de buurt
?Alvast bedankt!

deze serie kan geloof ik (volgens fabrieksopgave) draaien op 8 ohm of 4 ohm. ik zal er wel bij vermelden dat ik ooit deze versterkers op 2ohm heb gehad, en dat ging opzich ook wel aardig.
dus bijna goed!
Comment