Advies budget beltpack

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Maikel_18
    • Jul 2007
    • 20

Advies budget beltpack

beste mensen,

Ik ben maikel ben 18 en kom hier om veel meer te leren over het dj gebeuren.. Ben zelf meestal in mijn vrije tijd alleen maar met muziek bezig.. hier gaat dan mijn eerste vraag ook gelijk over.. Wil voor thuis voor feestjes een goede microfoon hebben.. en wel een beltpack/bodypack.. voor gewoon goed geluid niet dat gekraak.. zat nu te kijken voor de volgende 2:
    Koolsound VHF 270 set (mic +bodypack)89,-
    of de
    Samson Stage 5 (alleen bodypack)119,-

Heeft iemand toevallig ervaring met 1 van deze? wat kan ik het beste doen? Wil er rond de 100 euro voor uitgeven..

Hoop dat iemand me hierin kan adviseren

Groetjes
    maikel
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

marktplaats.nl staan leuke sennheisers op..

Comment

• Maikel_18
      • Jul 2007
      • 20

dus jullie zouden me deze 2 eigenlijk afraden om te kopen? ik heb er totaal de balle verstand van namelijk

Comment

• vasco
        • Oct 2003
        • 2567

Setjes in de VHF band raad ik jou zeker af omdat je de kans loopt storingen van digitenne te hebben. Of VHF nog mag worden verkocht laat ik in het midden, hier lopen tot op de dag van vandaag nog discussie's over.

Voor de rest is mijn ervaring (meestal zijn dat eigen spullen van basisscholen die ik ook maar niet gebruik als ze het aanbieden naast mijn eigen spullen) met lowbudget zenders niet erg best. Kraken en het geluid is ook om te janken als dat door het gekraak heen komt.

Jij wil graag een setje met goed geluid en zonder kraak. Het spijt mij heel erg maar dan zal je of dieper in de buidel moeten gaan tasten want kwaliteit kost geld of 2e hands kijken al kom je dan ook niet snel rond de € 100,00 voor een goede set. Zelfs een bodypack zender/ontvanger van Behringer kom je maar net onder de € 300,00 en dat is een budgetmerk.
        Last edited by vasco; 26-07-07, 12:57.

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

Voor rond de honderd euro heb je een nette Shure Sm58, let op: draadgebonden!
          Niet denken dat je voor die prijs een zender-ontvanger hebt waar je veel lol aan gaat beleven, just my 2cents
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

Setjes in de VHF band raad ik jou zeker af omdat je de kans loopt storingen van digitenne te hebben.
            Dit vooral in gedachten houden!!! Dan weet je meteen als je een lage prijs ziet WAT je moet controleren want die dingen gooien ze nu inderdaad in de dump!
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Watt Xtra
              • Oct 2004
              • 1119

akg wms40 is een leuke set welke het prima doet voor de dingen die jij van plan bent.

eens zien of je die nog ergens kunt krijgen , want er is geloof ik al een opvolger voor.

Ik heb een setje al meer dan 4 jaar in gebruik maar zonder klachten en naar volle tevredenheid van vele huurders. Veelal spraak en omroep.
              bodypack, 2 jaar voornamelijk in gebruik bij een dansschool, gaat ook prima.

zowel binnen als buiten vele ervaringen mee!
              of het nu 10 meter of 60 meter van de zender/ontvanger is, hij blijft het doen.
              JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

Working...