Phonic Powerpod 1062 Deluxe: welke speakers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JanV
    • Jul 2007
    • 60

Phonic Powerpod 1062 Deluxe: welke speakers

Ik heb sinds kort een Phonic Powerpod 1062 Deluxe maar ik heb er nog geen goede speakers voor. Ik heb nog maar zeer weinig ervaring met PA's dus ik hoop dat ik hier mijn vraag kan stellen.

De powered mixer is 2x375 watt.

Welke speakers zou ik hiervoor kunnen kopen? Het doel ermee is om instrumenten en zang uit te versterken in de oefenruimte en bij kleine) optredens.
    Op de site van Feedback zag ik de Mackie C 300z. Zou deze bijv. geschikt zijn?

Daarnaast wil ik ook graag twee monitors aanschaffen. Welke zouden jullie mij aanraden?

Ten slotte heb ik nog een vraag, ik heb al een beetje rondgekeken en ik heb gezien dat de meeste speakers een speakon-aansluiting hebben, terwijl de Phonic die ik heb alleen jack-uitgangen heeft. Zijn hier verloopkabels of stekkers voor verkrijgbaar?

Alvast bedankt!
    Last edited by JanV; 15-07-07, 20:51. Reason: Toevoeging
  • Radar
    Moderator
    • Jul 2002
    • 890

Gezien het budget segment waar we hier in aan het roeren zijn kan ik je de DAP K112 aanraden.
    DAP K-112, 12inch luidspreker

Die dingen zijn ook te gebruiken als monitor en zullen niet veel beroerder klinken als de aangedragen mackie C300z
    Ik doe niet aan bijgeloof.
    Dat brengt ongeluk.

Comment

• JanV
      • Jul 2007
      • 60

Bedankt voor je reactie.

Deze speaker is bijna de helft van de prijs van de Mackie. Waar zit het prijsverschil in? Alleen de naam of ook technisch?

Comment

• 4uss
        • Aug 2005
        • 578

Over je vraag met betrekking tot de Jack-Speakon verloopjes:

DAP Speaker adapter, Male - Jack Female Locking

Comment

• JanV
          • Jul 2007
          • 60

Ik heb vandaag twee JBL JRX115 speakers in huis gehaald. 'k Heb alleen nog niet de tijd gehad ze aan te sluiten. Ik laat nog m'n ervaringen ff weten.

Bedankt voor de reacties!

Comment

Working...