PA of 2 losse speakers?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ-sjaakie
    • May 2007
    • 62

PA of 2 losse speakers?

ik wou een drive in beginnen en ik had een vraag over de boxen
    ik kan 2 losse speakers kopen van 175watt rms bij onze plaatselijke winkel
    of op http://www.powertronics.nl/blaster-u...set-p-237.html
    een dikke PA set van 640 watt rms

ooh ja de prijs van die boxen in de plaatselijke winkel zijn 120 euro per stuk.
    de Dikke PA kost 700 euri
    misschien een beetje veel berichten in een korte tijd maar ik heb veel info nodig.
    draaien is mijn hobby
  • StijnS
    • Sep 2006
    • 173

US Blaster... Hoeraa... Het beste merk dat je kunt bedenken! (Mocht het niet duidelijk zijn: dat is Ironie)
    Gooi a.u.b. je geld niet weg aan zo'n US blaster dingetje. Op papier ziet het er erg goed uit, maar in praktijk is het niks waard.

Ik kan trouwens ook geen oordeel geven over die "2 losse speakers van 175 watt", aangezien ik hier geen informatie over heb. Een merk + modelnummer zou erg handig zijn
    Last edited by StijnS; 07-07-07, 15:30.

Comment

• stekelvarke
      • Dec 2004
      • 1062

Zelf zou ik opteren om nu voor een kleinere PA te kiezen (iets van 2 topjes zoals de EV SX300's, eventueel met een klein basje later) en later als je wat meer geld beschikbaar hebt een echte "dikke PA" te kopen.

Dan kan je nu investeren in dingen die je elk feest nodig hebt (DJ set enz), mocht je dan nu eens een grotere set nodig hebben kan je deze nog steeds bijhuren.

Mocht je niet genoeg budget hebben voor bv SX300's kan je ook eens kijken naar LEM, budget JBL, Mackie
      Vergeet voor die kleinere speakers zeker niet te kijken op 2e hands websites.
      Last edited by stekelvarke; 07-07-07, 16:11.
      exit night into LIGHT

Comment

Working...