hoe moet ik een licht maken

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djronny
    • Jun 2007
    • 1

hoe moet ik een licht maken

hoe moet ik een licht maken gewoon zo iets
    Showtec Par 16 GU-10D, chroom, met stekker
    en welke producten heb ik daar voor nodig.
    ik wil namelijk een licht maken voor mezelf en als het goed gaat voor andere mensen schrijf please terug.
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

sorry... best komisch, je moet op een podium klimmen, misschien klappen de mensen wel...
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Funmaker
      • Jun 2006
      • 922

machtig

welkom in het event wereldje daarnaast kan de mod dit mss eventjes verplaatsen naar de newbie afdeling of zie ik de newbie trekjes nu verkeerd?

En ja met dat kan je inderdaad licht maken als er een lampje inzit en het stekkertje in een voeding steekt...
      Hold on a second, relax and listen...

Comment

• Silence_One
        • Jan 2007
        • 29

Licht Maken????

inderdaad goede grap.

waarom zou je zoveel moeite doen om zelf parren te maken. als merken als showtec ze voor deze (extreem lage) prijzen verkopen. materiaal kosten zijn al hoger dan de aanschaf van een showtec. laat staan je tijd die je er in stopt. en het resultaat... Conclussie: NIET EENS AAN WILLEN DENKEN OM DIT ZELF TE GAAN MAKEN...

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

Hoewel we best ruimhartig zijn qua te bespreken onderwerpen heeft een (semi) professioneel forum haar grenzen...die zijn met dit onderwerp maar weer eens aangegeven.
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...