Wat is de beste controler voor Martin Mania SCX500?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj-z
    • Jun 2007
    • 28

Wat is de beste controler voor Martin Mania SCX500?

Hallo iedereen,

Wat is de beste controler voor Martin Mania SCX50 (max. 250 euri)?

Ik weet nog niet hoe veel ik er wil besturen maar in ieder geval 2 (uitbreiding moet mogelijk zijn). Ik wil programma's kunnen programeren maar ik wil ook live kunnen werken. Er moeten ook nog scanners van een ander merk bij kunnen komen (en eventueel movingheads als latere uitbrijding). Ik ben een beginende dj, dus grote klussen zal het voorlopig nog niet worden maar als het dan zo ver is zou het wel fijn zijn als dit voldoende is!

Hoop info, ik hoop dat jullie er wat mee kunnen!
  • Orbis
    • Feb 2004
    • 217

voor dat budget en voor maar 2 toestellen denk ik de sound-to-light functie die erin gebouwd zit
    sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• Dj-z
      • Jun 2007
      • 28

Bedoel je dat het buget te laag is? Of juist te veel? (in het laatste geval wil ik graag benadrukken wat ik net al heb genoemd "Ik wil ook nog kunnen uitbrijden".

Comment

• TLAproductions
        • Jan 2006
        • 98

Originally posted by Dj-z
        Bedoel je dat het buget te laag is? Of juist te veel? (in het laatste geval wil ik graag benadrukken wat ik net al heb genoemd "Ik wil ook nog kunnen uitbrijden".
        veel te weinig ...

enige mogelijkheid is scenesetter of scanmaster
        maar das niet echt ideaal ...

Comment

• Ralph Hees
          • Nov 2005
          • 183

Met Chamsys en een Enttec dongle kom je volgensmij een heel eind als je een laptop hebt.

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

Met Chamsys en een Enttec dongle kom je volgensmij een heel eind als je een laptop hebt.
            Ja maar ook dat werkt live niet zo fijn (je bent wel fan van die dingen hé want in elke post raad je ze aan... aandelen Enttec of zo?)... als je dit toch gebruikt ergens een klein wing-kje erbijnemen.
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Ralph Hees
              • Nov 2005
              • 183

Originally posted by laserguy
              Ja maar ook dat werkt live niet zo fijn (je bent wel fan van die dingen hé want in elke post raad je ze aan... aandelen Enttec of zo?)... als je dit toch gebruikt ergens een klein wing-kje erbijnemen.
              Ik vind ze inderdaad erg fijn, ik heb geen wing, maar ik gebruik ze ook live voor mijn drive-in show. Maar wat de ene fijn vind kan iemand anders juist niet fijn vinden, maar een wing erbij natuurlijk een stuk makkelijker dan zonder wing, dat ben ik helemaal met je eens.

En wat die aandelen betreft, ik heb helemaal geen verstand van economie, dus ik houd me daar zoveel mogelijk buiten.

Comment

• Dj-z
                • Jun 2007
                • 28

Ik wil toch echt wat voor dat buget aankopen (max. 250 euri), dus wat is de beste in deze prijsklase?

Comment

• ralph
                  Banned
                  • Aug 2000
                  • 2649

Je vraagt komt nogal drammerig over, kan het niet helpen...

Al op enige manier getracht om wat meer te weten te komen over de mogelijkheden van de verschillende sturingen die worden aangeboden?
                  Zoals jij je vraag stelt is het versimpeld:
                  heej ik heb euro's uit te geven, zeg maar wat ik nodig heb.

Kan je nu al vertellen dat je met die insteek altijd van een kouwe kermis thuiskomt.
                  je zal zelf moeten zien wat er voor jou handig is.

Mijn advies:
                  Kijk eens goed naar de scanmaster achtige sturingen.
                  Andere leuke sturing: Showtec DJ Scan Controller

Enne...ff wat meer gedataileerde vragen aub.

Comment

• Dj-z
                    • Jun 2007
                    • 28

Originally posted by ralph
                    Je vraagt komt nogal drammerig over, kan het niet helpen... is helemaal niet drammerig bedoeld.

Al op enige manier getracht om wat meer te weten te komen over de mogelijkheden van de verschillende sturingen die worden aangeboden?
                    Zoals jij je vraag stelt is het versimpeld:
                    heej ik heb euro's uit te geven, zeg maar wat ik nodig heb. Ik ben gewoon op zoek naar een controler in die prijsklase

Kan je nu al vertellen dat je met die insteek altijd van een kouwe kermis thuiskomt.
                    je zal zelf moeten zien wat er voor jou handig is.

Mijn advies:
                    Kijk eens goed naar de scanmaster achtige sturingen.
                    Andere leuke sturing: Showtec DJ Scan Controller

Enne...ff wat meer gedataileerde vragen aub.
                    Ik zou niet weten hoe ik "wat meer gedataileerd'' mijn vragen moet stelle

Ik dacht dat ik dit onderwerp had gestart om te discusieeren over het apparaat. En niet om te discusieeren over 'dat ik drammerig over kom'

Comment

• moderator
                      Moderator
                      • Apr 2001
                      • 5946

Wel handig als je zelf dan laat merken dat je in ieder geval probeert om op de hoogte te zijn van wat er te koop is....Neem de uitnodiging ter harte en ga zelf eens producten vergelijken...is echt vele malen leuker dan alles voor te laten kauwen, een doos uitpakken en vervolgens geen flauw idee hebben hoe je dat ding moet laten doen wat je graag wil dat het gaat doen.
                      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Dj-z
                        • Jun 2007
                        • 28

Nou, ik dacht, eens kijken wat jullie mij kunnen aanraden in die prijsklase, bijvoorbeeld iemand die hem zelf heeft (De scann dan)en wat diegene gebruikt. Als ik dan al een paar reacties zijn kan ik gaan verglijken wat de beste is zodat ik geen ''rommel'' koop.

(Even los van hierboven)
                        Wat zijn dan goede merken van controlers (die dan niet te duur zijn)

Comment

• renevanh
                          • Oct 2004
                          • 2371

Op mijn voormalige middelbare school (tsja... als je je examen haalt wordt je er vanaf getrapt... ) gebruiken we een Freeky om 4x SCX500 aan te sturen.

René
                          Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• LJKEVIN
                            • Dec 2005
                            • 426

Je zou ook in de 2e hands producten kunnen gaan kijken...
                            voor 250 euro zou je misschien een freekie kunnen kopen...

Het budget is laag, dus misschien een keer kijken op de PA markt?/marktplaats.nl ???
                            Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• Dj-z
                              • Jun 2007
                              • 28

Bedant voor je reactie, maar ik wil geen 2e hands spul kopen.

Comment

Working...