vraag over de Double derby

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • xxl
    • Nov 2006
    • 4

vraag over de Double derby

ik ben bezig met een drive in show op te zetten en ik hebben zitten kijken naar double derby's

ik wou deze dan graag op mijn box( die op een stand) staat plaatsen.
    en dan naar beneden gericht.

mijn vraag is kan dit wel??? want die DD heeft zn ''gezwel'' aan de
    onderkant of kan hij juist daar opliggen??

heeft iemand toevallig een dd bijdehand en zou dit voor mij kunnen uittesten??

Grtz xl-l
  • DJ_matthias
    • Jun 2005
    • 620

moest het kunnen, zou ik het je nog altijd niet aanraden en wel om volgende reden:
    je speaker gaat trillingen voortzetten, door deze trillingen gaat je derby beginnen schuiven en voor je het weet is hij niet enkel gericht naar de grond, maar ligt hij daar ook!
    we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
    Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

Dit toestel dient om te hangen... gebruik het daar dan ook voor. Creativiteit in de sector is leuk... het beter weten eindigt in rampen.
      Ten tweede: trillingen van de box en die 300 W 120 V lampen... liever niet!
      Ten derde: Hoe ga je hem "vastzetten" op die box? Niet gewoon leggen toch? Weet je wat je riskeert als hij eraf valt op iemand zijn hoofd? Dan weet je waar je de rest van je leven voor werkt!!!
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• keenoncoolstuff
        • May 2003
        • 695

Ten vierde: als je een gestoffeerde box hebt, is die binnen de 5 minuten kaal als je je derby er direct op legt. En ik kan me bij mijn voorgangers aansluiten voor wat betreft de kans op vallen. Derbykoppen is geen pretje...
        All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
        If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• xxl
          • Nov 2006
          • 4

ik ben het zeker met jullie eens van deze kant had ik het nog niet bekeken, bedankt daarvoor....

het is een 200w box dus ik dacht dat het misschien wel kon. dom dus van mij
          weten jullie ook andere oplossingen?? want om een dure truss aan te schaffen vinden wij een beetje te duur als beginnende drive in.
          Last edited by xxl; 10-06-07, 16:36.

Comment

• DJ_matthias
            • Jun 2005
            • 620

onmiddelijk truss moet niet...
            Lichtstatief kan ook altijd
            we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
            Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• xxl
              • Nov 2006
              • 4

ja dat zou eventueel ook kunnen maar dan moeten we er waarschijnlijk 2 bestellen want we willen er aan allebei de kanten 1, of 1 in het midden achter onze booth maar dat trekken wij denk ik niet ivm warmte

Comment

• DJ nn
                • Jun 2006
                • 489

2 tiefjes... kosten kleine 60€/stuk
                zijn geen topspullen maar als er kleine effectjes aan komen is het geen probleem...

grtzzz DJ nn
                ... the sound of silence...

Comment

• Dr. Edie
                  • May 2003
                  • 671

Ik zie ook regelmatig drive-in show's met één statiefje per kant (T-barretje..) en dat KAN er ook net zo goed uitzien.
                  Mit freundliche grube,

Edie

Comment

Working...