JB systems Space-2 laser

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • timcroese
    • Jun 2006
    • 12

JB systems Space-2 laser

hallo ik ben al een tijdje opzoek naar een laser die niet al te duur mag zijn.
    nu zag is deze JB systems Space-2 laser, 30mW, groen staan. wat moet ik me bij deze laser voorstellen,
    heeft iemand ervaring met deze laser? kan hij b.v. ook zo een groene gloed door de zaal verspreiden? foto's filmpjes zijn altijd welkom heb al op internet gezocht maar niks kunnen vinden

m.v.g tim
  • luc2366
    • Jul 2002
    • 1161

een groene "gloed" zal je met een 30mW helaas niet behalen.

dan zal je al gauw aan een 150-300mW toestel moeten denken met een kostenplaatje dat 10x zo hoog ligt...

Comment

• Ahmed Al Dayri
      • Oct 2005
      • 354

Misschien is de Stealth van JB-systems wat voor je?
      Ook 30mw maar in kleine DONKERE zalen (vol met rook) kun je een prima gloed zien.

Of anders een Spooky Blue, wel iets duurder

Comment

• DJ_matthias
        • Jun 2005
        • 620

deze is ook niet DMX bestuurbaar!
        moest je zelf een "stand" willen instellen, gaat dit dus niet.
        hij heeft 2 werkmodi:
        *Autonoom met ingebouwde microfoon
        *Autonome automatische modus

weet niet of je dat al gezien had?!
        we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
        Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• timcroese
          • Jun 2006
          • 12

de verdere spullen die we hebben zijn niet dmx gestuurd
          en van dmx heb ik verder weinig verstand zal vast een hoop over te lezen zijn op het forum maar dat had ik wel gezien idd

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

Als hij niet DMX gestuurd moet zijn is dit inderdaad een hele mooie laser voor een hele mooie prijs.
            Figuren vallen nog redelijk mee ondanks met motortjes gemaakt en het vermogen is zelf voor een redelijk zaaltje goed te doen (mits rookmachine natuurlijk!)
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• timcroese
              • Jun 2006
              • 12

Originally posted by laserguy
              Als hij niet DMX gestuurd moet zijn is dit inderdaad een hele mooie laser voor een hele mooie prijs.
              Figuren vallen nog redelijk mee ondanks met motortjes gemaakt en het vermogen is zelf voor een redelijk zaaltje goed te doen (mits rookmachine natuurlijk!)
              de zaal is +/- 15 bij 25 meter. rookmachine heb ik magnum 800, dus dat moet wel lukken denk ik. wat deden jullie verder aan doorsparen voor wat beters? of is dit goed genoeg

Comment

• Ralph Hees
                • Nov 2005
                • 183

Ik zou doorsparen voor de Showtec Shogun laser DJ G-40 deze heeft ook dmx, dus deze kun je later ook nog gebruiken met dmx sturing en zit je niet vast aan muziekgestuurd en heeft ook 10 mW meer.

Comment

• timcroese
                  • Jun 2006
                  • 12

Originally posted by Ralph Hees
                  Ik zou doorsparen voor de Showtec Shogun laser DJ G-40 deze heeft ook dmx, dus deze kun je later ook nog gebruiken met dmx sturing en zit je niet vast aan muziekgestuurd en heeft ook 10 mW meer.
                  wat is dan het verschil tussen deze JB systems Laser Burst, 80 mW rood + 40 mW groen en die shogun laser dj g-40
                  deze heeft ook dmx en een rode laser straal waarom die die ander dan toch duurder?

Comment

• Ralph Hees
                    • Nov 2005
                    • 183

Originally posted by timcroese
                    wat is dan het verschil tussen deze JB systems Laser Burst, 80 mW rood + 40 mW groen en die shogun laser dj g-40
                    deze heeft ook dmx en een rode laser straal waarom die die ander dan toch duurder?
                    De shogun kost 299 en de laser burst 479, dus de shogun is goedkoper, maar die Laser Burst die je aangeeft is ook een leuk apparaatje.
                    Zoals je zegt, het verschil is dat de laserburst ook rood heeft en daardoor heb je rode, gele en groene laser, terwijl de shogun alleen groen heeft.

Comment

Working...