Ik ga binnen een tiental dagen naar Singapore om wat nieuwigheden aan te kopen voor de club waar ik werk.
- DMX controller voor op de computer (voor 8 scans, enkele moving heads, misschien een laser en enkele andere kleine zaken)
Heeft er iemand een idee wat te kopen?
- Een switchboard voor video
we hebben enkele televisies en projectors in de club. Inputs zijn PC, dvd, sateliet en misschien enkele camera's. Ik zou op een van de schermen in de djbooth (VGA computerschermen) willen zien wat we op de schermen sturen, en ik zou willen kunnen switchen tussen de verschillende inputs. Nu zit er een manuele switcher tussen maar het signaal wordt hier zwaar door verstoord.
IN: min 4 x RCA
OUT: min 1 x RCA en 1 VGA
Enige ideeen naar wat ik op zoek moet gaan?
Heeft er iemand ook weet waar ik zou terecht kunnen in Singapore?
Dank bij voorbaat!
- DMX controller voor op de computer (voor 8 scans, enkele moving heads, misschien een laser en enkele andere kleine zaken)
Heeft er iemand een idee wat te kopen?
- Een switchboard voor video
we hebben enkele televisies en projectors in de club. Inputs zijn PC, dvd, sateliet en misschien enkele camera's. Ik zou op een van de schermen in de djbooth (VGA computerschermen) willen zien wat we op de schermen sturen, en ik zou willen kunnen switchen tussen de verschillende inputs. Nu zit er een manuele switcher tussen maar het signaal wordt hier zwaar door verstoord.
IN: min 4 x RCA
OUT: min 1 x RCA en 1 VGA
Enige ideeen naar wat ik op zoek moet gaan?
Heeft er iemand ook weet waar ik zou terecht kunnen in Singapore?
Dank bij voorbaat!

Comment