Naar Singapore voor wat materiaal

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kjans
    • Apr 2007
    • 4

Naar Singapore voor wat materiaal

Ik ga binnen een tiental dagen naar Singapore om wat nieuwigheden aan te kopen voor de club waar ik werk.

- DMX controller voor op de computer (voor 8 scans, enkele moving heads, misschien een laser en enkele andere kleine zaken)
    Heeft er iemand een idee wat te kopen?

- Een switchboard voor video
    we hebben enkele televisies en projectors in de club. Inputs zijn PC, dvd, sateliet en misschien enkele camera's. Ik zou op een van de schermen in de djbooth (VGA computerschermen) willen zien wat we op de schermen sturen, en ik zou willen kunnen switchen tussen de verschillende inputs. Nu zit er een manuele switcher tussen maar het signaal wordt hier zwaar door verstoord.
    IN: min 4 x RCA
    OUT: min 1 x RCA en 1 VGA
    Enige ideeen naar wat ik op zoek moet gaan?

Heeft er iemand ook weet waar ik zou terecht kunnen in Singapore?

Dank bij voorbaat!
  • shure-fan
    • Sep 2003
    • 1046

niet om het een of ander hoor, maar kun je dat soort materiaal niet gewoon in nederland kopen?

om nou helemaal daarvoor naar singapore te vliegen...

oja dmx via pc, gebruik ik het liefst lightjockey van martin voor
    Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• dh-showtechnic
      • Jun 2005
      • 139

hallo,

ik ben het wel een beetje eens met shure-fan
      waarom helemaal die kant op voor maar een paar producten.
      kun je beter hier in nederland een importeur zoeken.
      ben je goedkoper uit
      Nieuwe mega drive in show

Comment

• ralph
        Banned
        • Aug 2000
        • 2649

Damn...wat doe ik fout!!!???

Mijn werkgever stuurt me nooit naar de andere kant van de wereld voor spullen die ik op iedere hoek kan krijgen!

Comment

• R. den Ridder
          • Sep 2000
          • 1500

In een ander topic geeft TS aan dat hij op een of ander eiland daaro zit en dj is in een club..verklaart mogelijk wat ;-)

Comment

• kjans
            • Apr 2007
            • 4

Heu ja sorry
            Ik zit in Indonesie en ik kan je verzekeren, als er hier al hoeken van de straat zijn, vind je hier echt geen discoballen hoor :-)

Comment

• HR Soundproductions
              • Oct 2005
              • 649

In Singapore zit een hele grote mall waar de electronica (dus consumer electronics) zaken retegoedkoop kan "scoren".
              Heb er in het verleden een DVD-camera van SOny gekocht en kwam bij terugkomst redelijk bedrogen uit....mocht een behoorlijk bedrag aan BTW ( verhoogd met een boete ) bij terugkomst betalen.

Ben dus benieuwd of je inderdaad bedrijfsmatig inkoopt en de spullen invoert of dat je dit als prive-persoon ook nog probeert te doen.

Comment

• vasco
                • Oct 2003
                • 2567

Originally posted by HR Soundproductions
                Ben dus benieuwd of je inderdaad bedrijfsmatig inkoopt en de spullen invoert of dat je dit als prive-persoon ook nog probeert te doen.
                Zoals al eerder bleek, gaat hij niks in Nederland invoeren maar werkt hij daar. Laten we nu verder niet zeuren over het waarom daar etc. want dat lijkt mij nu wel duidelijk. Als iemand hem kan helpen on-topic lijkt mij dat veel zinniger voor hem.

Comment

• HR Soundproductions
                  • Oct 2005
                  • 649

Originally posted by vasco
                  Zoals al eerder bleek, gaat hij niks in Nederland invoeren maar werkt hij daar. Laten we nu verder niet zeuren over het waarom daar etc. want dat lijkt mij nu wel duidelijk. Als iemand hem kan helpen on-topic lijkt mij dat veel zinniger voor hem.
                  Er is maar 1 grote shoppingmall in Singapore waar deze spullen te krijgen zijn. Volgens mijn bescheiden mening is dat redelijk on-topic.
                  Op Orchard Road zit ook nog de Centrepoint Plaza waar je echt van alles kunt kopen ( de spreekwoordelijke duvel en zijn oude m...)
                  Last edited by HR Soundproductions; 16-05-07, 14:50.

Comment

• martijn verkerk
                    • Nov 2005
                    • 300

zitten daar 2 grote rental company's 1 daarvan gebruikt 1 turbo

Pantomime Entertainment Pte
                    No 2 Jalan Gangsa SD 5/3 C, Taman Sri Damansara
                    52200 Kuala Lumpur

tel +603 633 2527
                    fax +65 634 8264
                    contact Alvin Koh

zij kunnen je vast verder helpen

Comment

• vasco
                      • Oct 2003
                      • 2567

Originally posted by HR Soundproductions
                      Er is maar 1 grote shoppingmall in Singapore waar deze spullen te krijgen zijn. Volgens mijn bescheiden mening is dat redelijk on-topic.
                      Op Orchard Road zit ook nog de Centrepoint Plaza waar je echt van alles kunt kopen ( de spreekwoordelijke duvel en zijn oude m...)
                      Sorry Ronald, was niet direct persoonlijk op jou bedoelt maar haalde het even aan omdat hier werd gedacht dat hij vanuit Nederland iets ging doen door velen.

Comment

• EvertS
                        • Jul 2007
                        • 9

@kjans Het is inmiddels al even gelden dat je deze vraag stelde. Maar ik ben benieuwd of je een geschikt appraat hebt gevonden als video switchboard. Ik ben namelijk naar iets vergelijkbaars op zoek.

Comment

Working...