Hoe ben je begonnen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • siebrand
    • Feb 2006
    • 26

Nu heb ik nog een vraag; Tot hoeveel man kan je met deze set gaan?: Marktplaats.nl > Geluidsset te koop! - Muziek en Instrumenten - DJ-sets

Comment

• djproffi

Originally posted by siebrand
      Nu heb ik nog een vraag; Tot hoeveel man kan je met deze set gaan?: Marktplaats.nl > Geluidsset te koop! - Muziek en Instrumenten - DJ-sets
      Ik zou zeggen: mail de adverteerder voor hoeveel mensen hij de set heeft gebruikt.

ps: vraag hem dan meteen details over de boxen,versterker en ga zo maar door.. Er staat nergens een merk of type, en dat is wel erg handig om te weten

Comment

• rolanddeg
        • Nov 2004
        • 337

Ik heb voor mezelf alleen wat geluidsspul aangeschaft... Aangezien ik alleen als geluidstechnicus begonnen ben. Uiteindelijk had ik:
        een Berhinger 1622FX mengpaneeltje
        twee Sennheiser E835 microfoons
        een Sennheiser microfoonstatief
        een Alto Betaverb effectapparaat (verkocht)
        een Alto Cle 4.0 4 kanaals compressor (verkocht)

Dit spul gebruik ik zelden tot nooit meer aangezien m'n klussen iets gegroeid zijn, zegmaar... En om Midas Verona's en H2000's voor mezelf te gaan kopen zie ik nou niet echt zitten! Maar het was een hele mooie set om zelf te bezitten... En het mengpaneeltje en de microfoons komen op z'n tijd nog wel is van pas op héle kleine klusjes.

Comment

• dj luuk cobus
          • Mar 2007
          • 50

Ik stond laatst ook in de winkel en ik vroeg aan die man zijn die mc 15 niks. En toen zei die daar moet je niet naar kijken die zijn erg slecht, met versturen was al een paar keer de speaker eruit gevalen en dergelijke. Dus voor een drive in zou ik toch voor wat betere boxen gaan zoals de american audio dls 15 of de dap k-115.

Groeten Luuk
          Last edited by dj luuk cobus; 09-04-07, 20:32.

Comment

Working...