Kwaliteit geluid - HQ power speakers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJhypaa
    • Feb 2007
    • 1

Kwaliteit geluid - HQ power speakers

hallo, ik wil even horen wat jullie vinden van deze boxen.
    Ik wil ze gaan kopen, maar wil eerst vn mensen die ervaring hebben of er verstand van hebben horen of ze ook echt goed zijn

Velleman Components n.v.

Graag nuttige tips!
    Groetjes, Marcel
  • Lennartsound
    • Dec 2006
    • 269

Zo te zien klinkt ie heel mooi

Maar ff serieus, als het voor mezelf was zou nou nooit een speaker kopen die je nog nooit gehoord hebt tenzij het een extreem gerenommeerd merk is. Dus niet via een postorder. Als je nou ff wat geluid wil voor in je werkplaats ofzo snap ik het nog...

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

Originally posted by DJhypaa
      hallo, ik wil even horen wat jullie vinden van deze boxen.
      Ik wil ze gaan kopen, maar wil eerst vn mensen die ervaring hebben of er verstand van hebben horen of ze ook echt goed zijn

Velleman Components n.v.

Graag nuttige tips!
      Groetjes, Marcel
      Welkom in het land van sventibold grapje hoor
      Wat wil je ermee doen , disco-bar , studio dit of dat ??
      Jammer, maar met dit materiaal kan je niks doen, behalve voor thuis of één of ander klein feestje waar het geluid na een orgie pilsjes geen rol meer speelt(d)
      sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

Voor hun geld én het feit dat het met piëzodriver is valt dit heel goed mee. De piëzo zit niet zomaar rechtstreeks of via een weerstand aangesloten maar er zit een echt filtertje tussen wat ervoor zorgt dat hoogweergave zeer meevalt voor een piëzo.
        Wil je echter ook bas dan moet je minstens voor de VDSG10 gaan.
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• ronny
          • Dec 2002
          • 2138

Een hifi speaker zal beter klinken, even veel of weinig bas geven, hetzelfde rendement hebben, maar is minder belastbaar(vermogen). Wat is dan goed? Voor feestjes heb je vermogen nodig... Verder is het gelijk sis al zegt, na een bak of 3 maakt het allemaal niets meer uit

mvg
          ronny
          niet zagen, gewoon doen!

Comment

• sis
            • Jul 2003
            • 3305

Originally posted by ronny
            Een hifi speaker zal beter klinken, even veel of weinig bas geven, hetzelfde rendement hebben, maar is minder belastbaar(vermogen). Wat is dan goed? Voor feestjes heb je vermogen nodig... Verder is het gelijk sis al zegt, na een bak of 3 maakt het allemaal niets meer uit

mvg
            ronny
            Ronny, ik drink jenever , 1 fles per dag, zal ik eens langskomen
            Nee grapje hoor, dit syteem is waardeloos maar misschien goed voor beginnende DJ's enz...
            verder vind ik dat er VOORAL minder DJ's moeten zijn, zeker met dit soort materiaal !!
            Kappen jongens
            sis
            Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• laserguy
              • Jun 2003
              • 2755

Mensen, mensen, voor mensen met een klein budget en voor kleine familiefeestjes/tuinfeestjes moet het niet altijd super zijn. Ik ga me dit ook nooit kopen maar ik kan mij voorstellen dat een beginner met een klein budget dit koopt en ja, men kan doorsparen maar soms wil men wel al eens aan iets beginnen voor men drie jaar ouder/verder is.
              Kijk, met deze luidsprekers valt echt te leven en ze zijn niet duur dus het is nu niet echt verloren geld. Als de gebruiker met zijn tuinfeestjes een dikke zakcent verdient is het veel makkelijker en sneller doorsparen naar groter, beter en duurder materieel. Tegen die tijd is er wel ergens weer een startende DJ in de familie aan wie je dit materieel kwijt kan (of je gooit een foute advertentie op marktplaats... dan kunnen we er hier nog eens om lachen ook).
              Het kan zijn dat jullie allemaal met een dikke nek neerkijken op mensen die met een Fiatje rijden en ze wil aanraden om maar direct door te sparen voor een Mercedes maar wees a.u.b. eens redelijk... de topicstarter had ook met Skytec/... kunnen afkomen waar de piëzo direct parallel staat met de woofer en de klank helemaal slecht is.
              Soms moet je eens kunnen kiezen voor het minst slechte.
              Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• flash-a-new-generation
                • Nov 2006
                • 228

HQ power

zoals sis al zegt, het systeem is niet ideaal, maar de vraag is waarvoor je het wilt gebruiken. voor kleine privé feestjes is dit ideaal. het graag hard wijd en lelijk. maar wil je het gaan gebruiken voor drive-in of zoiets dan ou ik even doorsparen voor wat beters.

dan zou ik om toch in budget te blijven de betere setjes van DAP audio kopen (als je iets nieuws wilt) of gewoon tweede hands iets moois.

maar zoals gezegt, ligt er maar aan waarvoor je het wil gebruiken!

mvg,

Flash
                Last edited by moderator; 12-02-07, 22:54.
                EAW SB850 en DVA T-4 array:D

Comment

• Radar
                  Moderator
                  • Jul 2002
                  • 890

Laat even weten wat je er mee wilt doen djhypaa.

Als wij dat weten kunnen we serieus antwoord gaan geven.

Tot die tijd dus even een slotje.
                  Ik doe niet aan bijgeloof.
                  Dat brengt ongeluk.

Comment

Working...